Nehéz észrevenni a különbségeket, még ha a gyár állítja is, hogy szembeötlőek: nagyobbak az elülső légbeömlők, megváltozott a fényszórók rajzolata, a hátsó oldalablakot jobban elnyújtották, hátul pedig a csomagtérfedél nyújt fogódzót a megújult modell azonosításához.
Ami ellenben a technológiai tartalmat illeti, ott egyértelműek és igen nagy számúak az újdonságok.
Elsőként is a hálózatról tölthető hibrid: ennek villanymotorja az eddigi (hagyományos hibrid) 47 lóereje helyett 95-öt ad le, a lítium-ion akkumulátor 9, 4 kWh kapacitású (korábban: 1,7 kWh NiMH), ami négy órányi töltéssel 18-36 kilométeres hatótávolságot ad.
Szerény adatok, de több akku nehéz volna, ami egy Porschénál nem jó opció: a Panamera S E-hybrid így 5,5 mp alatt ugrik százra, végsebessége 270 km/óra, szabványos átlagfogyasztása pedig 3,1 l/100km. A rendszer teljesítmény 416 LE, az összesített nyomaték 590 Nm.
Szintén takarékos, ha nem is ennyire az új méretcsökkentett motor: a háromliteres, hathengeres biturbó az eddigi 4.8 V8 szívómotort váltja fel, ahhoz képest 20 lóerővel több teljesítményt (420 LE) és 20 Nm-rel nagyobb nyomatékot (520 Nm) ad, 18 százalékkal kedvezőbb üzemanyag-fogyasztás (8,9 l/100km) mellett.
A végére hagytuk azt az ínyencfalatot, ami várhatóan csak Kínában lesz népszerű, de ott nagyon: a nyújtott kivitel 15 centiméterrel hosszabb tengelytávja főúri komfortot kínál, alapvetően megváltozott vezethetőségi jellemzők mellett. Az Európában is megvásárolható (Executive típusjelzésű) variáns az imént részletezett 3.0 V6 összkerékhajtású konfigurációja (Panamera 4S) mellett a turbó csúcskivitelben (4.8 V8, 520 LE, 700 Nm, 4WD) is választható.
A júliustól kapható, átdolgozott Panamera bixenon fényszórói LED-es egységekre cserélhetők, emellett adaptív tempomat, motoros csomagtérfedél, táblafelismerés és számos egyéb vezetőtámogató funkció köszönti az új modellévet.
Jövőre új dízelmotor és vadonatúj V8-as turbómotor érkezik.