Új szintre emelheti együttműködését a Brilliance (BAC) autógyártóval a BMW, akár akarja, akár nem.
A kínai szabályok értelmében ugyanis a piacra belépő külföldi gyártóknak hozzá kell járulniuk a kínai autóipar fellendítéséhez, azaz know-how-jukat helyi márkák létesítésére kell használniuk.
Ez nem újdonság: ilyen vállalatot alapított a Honda (Ciimo) és a Nissan (Venucia) is, de prémium autógyártóra eddig nem került sor.
A fentiek példájából kiindulva az új márka, amelynek meg nem erősített hírek szerint a Csi-nuo (Ígéret) nevet adhatják, vélhetőleg előző generációs, helyben gyártott BMW típusok (X1, 3-as szedán) újragyártásával kezdheti meg a működését.
Az új márka a helyi piac mellett exportra is termelne.
A régió ellátása magától értetődő, de egyelőre nem zárták ki (igaz, meg sem erősítették) a fejlett piacokat, így Európát sem.