A golfkocsi intézménye Magyarországon korántsem annyira közismert, mint Észak-Amerikában, Bubba Watson projektje mellett mégsem mehetünk el szó nélkül.
A feltalálót két szempont vezérelte: egyrészt a golfkocsi lényege, hogy a lehető legkevésbé terhelje a gyepet, másrészt viszont a golfkocsi a világ legbénább, legcikibb járművei közé tartozik (legalábbis azokban a társadalmakban, ahol sokan golfoznak, és ahol ezek az izék közútra is kimerészkedhetnek, hogy kertvárosi nyugdíjasokat szállítva szolgálják ki életüket).
Olyan megoldásokat már láttunk, amelyek a második problémára megnyugtató megoldást hoznak, az eddig inkább a világ negyedik legjobb profi golfozójaként, nem pedig őrült feltalálóként ismert Bubba Watson azonban egy egészen más irányban indult el.
Tudva, hogy a légpárnás járművek minimális nyomást fejtenek ki a talajra, a golfkocsi üléseit és felépítményét megőrizve légkompresszort, védőszoknyát és egyéb, a technológiában előírt alkatrészeket szerelt a megcsonkított járműbe.
Az eredmény magáért beszél: a légpárnás golfkocsi nem csak vagány, de praktikus is: akár helyben megfordul, áthajt a pályákat nehezítő vízakadályokon (vélhetőleg a homokkal teli bunkereken is, de abból iszonyatos homokvihar lenne), tehát felgyorsítja és leegyszerűsíti a játék menetét – egyben megkíméli a felhasználót attól a kínos és igen gyakori jelenettől, amikor golfkocsija minden felszerelésével együtt belegurul a tóba…
A légpárnás járművek egyetlen érdemleges hátránya az üzemi fék teljes hiánya: lassítani csak a haladási irány változtatásával lehet. A lebegő golfkocsit legyártó Neoteric Hovercraft Inc. azonban állítólag erre is talált megoldást, sorozatgyártású szerkezeteik (amelyek készre szerelten 4-13 millió forintnak megfelelő összegért vihetők haza) egyedülálló módon fékezhetők – nyilván nem mechanikusan.
Mégsem valószínű, hogy teret nyerne a légpárnás golfkocsi: egyrészt költségesebb, másrészt jóval zajosabb, mint egy hagyományos változat, ezért aki nem több millió dolláros pénzdíjakért, hanem a csend és a nyugalom öröméért golfozna, valószínűleg előbb-utóbb miszlikbe aprítaná golfütőjével a különc szerkezetet – a béke jegyében.