A hírek szerint a Carrera S 3,8 literes hathengereséből kiindulva, annak két hengerét lenyesve fejleszti új, belépő modellekhez szánt erőforrását a Porsche.
A motorhoz a Porsche hétfokozatú, duplakuplungos sebességváltója csatlakozik majd, kézi váltót nem is biztos, hogy hangolnak hozzá.
A kétharmadára zsugorodó, 2,5 literes motor közvetlen benzinbefecskendezést, változó szelepvezérlést és -emelést (VarioCam Plus), valamint turbófeltöltőt kap, így teljesítménye a 350 lóerős, nyomatéka a 490 Nm-es régióba várható.
A Cayman/Boxster duónak szánt erőforrás a kis sportkocsi-duó mindkét jelenlegi szívómotorját lekörözi, a 2,7-est (275 LE/290 Nm), éppúgy, mint a 3,4-est (325 LE/370 Nm).
A 2015-re várható, a Caymannál is kisebb sportmodellbe feltöltő nélküli variánsban építenék be a motort.