Egy héttel világpremierje előtt megszellőztette új szabadidőjárművét a Citroën prémium márkája, a DS. Sok információt nem közöltek, két fontos tény azonban kiderült. 

Az egyik az autó pontos mérete: 4,7 méteres hosszával és 1,59-es magasságával a Wild Rubis kompakt és dinamikus hatást kelt, ugyanakkor az 1,95 méteres szélesség és a 2,9 méteres tengelytáv elegáns és komfortos utazóautó benyomását kelti. 
Króm küszöbdíszítés zárja le alulról az autó sziluettjét
Króm keretezi a hátsó lámpát, a csomagtérajtó alját, de még a kipufogókat is

Króm keretezi a hátsó lámpát, a csomagtérajtó alját, de még a kipufogókat is

A másik, egyelőre nem részletezett információ a hajtásra vonatkozik: hálózatról tölthető (konnektoros) full hibrid hajtásláncot ígérnek az autó alá. 
Ez – akárcsak az autó számos formajegye – a tavaly ugyanekkor bemutatott Numero 9 formatanulmányról származik, így bár hivatalos adatok nincsenek, a 4,9 méteres luxusszedán paraméterei jó fogódzót nyújtanak. 
A Peugeot-Citroën szokása szerint a hátsó tengelyre épített, 70 lóerős villanymotor 50 kilométeren át működtethető a Li-Ion akkucsomagról. A Nr.9 fedélzetén a BMW-vel közösen kifejlesztett benzines turbómotor dolgozott, a Wild Rubis vélhetően a SUV-léthez jobban illő dízelt kap majd, amivel talán még lejjebb szorítható a Numero 9 1,7 literes átlagfogyasztása.
Három egységből áll, LED technológiát alkalmazó fényszórók. Az irányjelző funkciót futófény tölti be.

Három egységből áll, LED technológiát alkalmazó fényszórók. Az irányjelző funkciót futófény tölti be.

Króm keretezi a hátsó lámpát, a csomagtérajtó alját, de még a kipufogókat is

Króm keretezi a hátsó lámpát, a csomagtérajtó alját, de még a kipufogókat is

Króm küszöbdíszítés zárja le alulról az autó sziluettjét

Króm küszöbdíszítés zárja le alulról az autó sziluettjét