Négyméteres, alaphelyzetben elsőkerék-hajtású modellről lehetne szó, amelynek kis lökettérfogatú motorjait az anyavállalat Tata Motors friss fejlesztésű, 1,4 és 1,6 literes négyhengeresei közül válogatnák össze, a gyártást pedig minden bizonnyal Anglián kívülre, logikusan a Chery márkával közösen létesített, 1,1 milliárd fontos (380 milliárd forint) beruházási értéket képviselő kínai üzembe helyeznék.
A városi szabadidőjárművek piaca jelenleg is virágzik, az elkövetkező években azonban minden eddiginél nagyobb növekedést ígér: a Credit Suisse elemzése szerint a jelenleg egymillió darab körüli globális piac 2020-ra 2,5 millióra duzzadhat.
Edwards azonban azt mondja, kizárólag akkor lehet szó egy ilyen modellről, ha üzletileg is életképesnek bizonyul – egyelőre még nem győzték meg őt a kisautók hívei arról, hogy áldását adja a projektre.
Ha megvalósul, a törpe Land Rover várhatóan a DC100 tanulmányautó (képünkön) vidám stíluselemeiből építkezhet majd.