Azt követően, hogy a kupék között a napokban elveszítette elsőségét, ráfért egy kis önbizalom-erősítés a Bugatti Veyronra. 

Egy világcsúcs persze nem megy egyik percről a másikra, de a Guinness Rekordok Könyvének hivatalos bejelentése nem is jöhetett volna jobbkor, miután az amerikai Hennessey manufaktúra sebességi kísérlete kapcsán a Guinness felülvizsgálta korábbi döntését, és megfosztotta a Bugattit korábbi címétől, mivel ahhoz kiiktatták a vásárlók számára hozzáférhetetlen sebességhatárolót. 
A Bugatti Veyron a világ leggyorsabb kabriója 1
A Bugatti Veyron a világ leggyorsabb kabriója 37
A Bugatti létezésének meghatározó szempontja a világelsőség, ezért a Veyron Grand Sport Vitesse kabrió sikere nyomán ismét fellélegezhetnek. 
A kínai Anthony Liu 408,44 km/óra sebességig hajszolta – természetesen nyitott tetővel – az autót a Volkswagen ehra-lessien-i tesztpályáján. „Tető nélkül sokkal jobban érvényesül a motorhang, ugyanakkor nem éreztem, hogy a menetszél bármilyen módon befolyásolta volna az autó menettulajdonságait” – nyilatkozta a sikeres rekordkísérlet után Liu, aki amúgy civilben Ferrarival versenyez. 
A Bugatti Veyron a világ leggyorsabb kabriója 38
A sikeres világcsúcs örömére a Bugatti egy limitált szériát tervez piacra dobni. A spanyol nemesekhez méltó módon Veyron Grand Sport Vitesse World Record Car (WRC) Edition néven jegyzett autóból mindössze nyolc darab készül, egyenként 1,99 millió eurós (590 milllió forint) nettó áron. 
A különkiadást az alapmodellével azonos, 7,9 literes négyturbós W16 motor hajtja, 1200 lóerővel és 1500 Nm nyomatékkal. Az autó 2,6 mp alatt gyorsul százra.