A Chelsea Truck Company neve alapján valami szállítmányozási vállalat is lehetne, de nem: a brit cég terepjárók optikai tuningjára szakosodott. Fontos, hogy nem szabadidőjárművet írtunk: arra ugyanis különösen büszkék, hogy nem holmi puhány szerzeteket csinosítgatnak, hanem olyan gépeket vesznek kezükbe (és adnak ki onnan), amelyek a kezelés előtt és után is kiváló terepképességekkel bírnak.
Állítólag így van ez ezzel szélesebb nyomtávú Defenderrel is, amely egy kicsit apokaliptikus, kicsit metroszexuális, és akárhová megy, kilóg a tömegből, cserébe viszont aligha jön szembe velünk egy hasonló a következő sarkon.
A Kahn Design cégcsoportba tartozó tuningcég alapvetően bármit megold, amit az ügyfél kér, színpalettájuk a nagy anyatermészet. Egy dologhoz nem szívesen nyúlnak, és az a motor: az alapkivitelű, 2,2 literes dízelmotor 120 lóerőt és 360 Nm nyomatékot küld a hatfokozatú kézi váltó felé.
Ez egy ehhez hasonló 90-es (rövid tengelytávú) modell esetében alapkivitelben 145 km/h végsebességre és 11,5 mp-es gyorsulásra elég; a Wide Track átépítés a széles abroncsokkal ennél vélhetően lassabb valamelyest.