350 lóerő, 4,9 másodperces gyorsulás százra, összkerékhajtás – ezekkel a paraméterekkel olyan klubokba nyert belépőt a Volvo S60 Polestar, amelyben eddig leginkább csak németül folyt a társalgás. A Mercedes C63 AMG (487 LE, 4,4 mp) mindig is fölötte állt a többieknek, de az Audi S4-gyel (333 LE, 5,1 mp) vagy a BMW M3-mal (414 LE, 4,8 mp) különösebb gond nélkül összemérheti magát a Volvo újonca – legalábbis papíron. 

Elkészült a hiper-Volvo 1
Elkészült a hiper-Volvo 23
Az S60 Polestar egyfelől az azonos nevű tanulmányautóból építkezik, másfelől az annak is nevet adó csapat versenytapasztalataiból és technológiájából. 
A fejlesztők elsősorban a futóművet hangolták végletekig. Az autó két irányban állítható Öhlins lengéscsillapítókat, feszesebb rugókat (+ 80%), vastagabb első és hátsó kanyarstabilizátorokat kapott, megerősítették a rugótornyokat, amelyek elöl szénszálas merevítést is kaptak. Az egyedi, 19 colos felnikre 235/40R19 méretű Michelin Pilot Super Sport abroncsok kerültek. 
Elkészült a hiper-Volvo 24
A hathengeres turbómotor nagyobb Borg Warner turbót, új intercoolert, átdolgozott vezérlést és versenykipufogókat kapott, a csúcsteljesítmény így 350 LE, a legnagyobb nyomaték meghaladja az 500 Nm-t. 
A Polestar által áthangolt Haldex-kuplungos összkerékhajtás automata váltón keresztül kapja a hajtóerőt, amiből hátra a szokásosnál több jut. Alapfelszerelés a rajtautomatika.
Elkészült a hiper-Volvo 25
Az autó tömege nem változott (1684 kg), a nagyobb igénybevétel miatt azonban lecserélték a fékeket: az elöl 336 mm, hátul 302 mm átmérőjű tárcsákat versenybetétek harapják. 
Az autóból egyelőre mindössze száz darab készül, az ezekkel szerzett tapasztalatok alapján döntenek a széria további sorsáról.