Hatvanöt évvel ezelőtt ma, április 30-án született meg a Land Rover márka. Ennek örömére hatalmas ünnepséget csapnak Solihullban; lesz ott kiállítás a márka összes eddigi gyártmányával és terepjárós világújdonságaival (offroad berkekben a Land Rover szerelt először autóiba blokkolásgátlót, szabályozható légrugózást, kipörgésgátlót és ereszkedés-szabályozót, vagy újabban start-stop rendszert). 

Eljön a bulira a cég legrégebbi alkalmazottja,
Defender LXV: Nagypapi bőrszerkóban 1
, és készítenek egy hatalmas tortát, amely a márka első sorozatgyártású darabját, a HUE 166-ost mintázza, és amelyet a brit királyi tengerészgyalogság műrepülő századának egyik pilótája hoz el a márka első tesztpályájának otthont adó Packington birtokra.
Packington Estate, akkor és ma

Packington Estate, akkor és ma

Mindezt csak azért írtuk le, hogy fájdítsuk mindannyiunk szívét; itt a szerkesztőségen belül is ismerünk olyan embert, akinek könnybe lábadna a szeme, ha ennyi Land Rovert látna egy kupacban. 
Na de hogy konkrét autóról is szó essék: a születésnap örömére limitált szériás példányt bocsátanak forgalomba, mégpedig a márka kultikus őstípusából, a Defenderből. 
Defender LXV: Nagypapi bőrszerkóban 18
A Defender 90 Hard Top (azaz nem holmi nyafka személyszállító) verzió stílusosan az LXV nevet kapta. Különleges felszereltsége 16 colos, fűrészfog-mintázatú alufelnit, fekete fényezést, valamint szürke tetőt, hűtőmaszkot és fényszóró-keretet tartalmaz. 
Az utastérben narancssárga öltésekkel varrott bőrülések, kormánykerék és könyöklő található, kívül LXV felirat és a brit zászló található.