Minőség és menetdinamika terén egyértelműen a Golf VII-est veszik célba, a formaterv azonban merészebb, avantgárdabb lesz.
„Azoknak szánjuk az autót, akik unják a Golfot.” – mondta a szakember, nem cáfolva, hogy a tavaly bemutatott, a friss Note ihletéül is szolgáló Invitation tanulmányautó (képeinken) számos formai eleme, többek között a v-alakú orrkialakítás is megjelenhet a leendő sorozatgyártású autón.
A Tiida európai kudarcát feledve a Nissan a márka múltjából hozza vissza a modell nevét. „Nem árulom el, mi az, de egyszerre lesz ismerős és új.” – tette hozzá Palmer, aki a premier dátumáról nem nyilatkozott; az autó minden bizonnyal szeptemberben, Frankfurtban lép majd először a közönség elé.
A Nissan korábbi alsó-középkategóriás modelleit a világ különböző piacain Almera (1995-2006), illetve Sunny (1966-2004; 1981 előtt Datsun Sunny) néven forgalmazták. Szabad és globálisan jól hangzó név még a régen középkategóriás modellt jelölő Bluebird (1957-1990; 1982 előtt Datsun Bluebird) és Primera (1991-2007).
Mindezek közül mi a Sunnyra szavaznánk, de mivel a Datsunt olcsó márkaként készül visszahozni a Nissan, marad az Almera vagy valami hasonló hangzású név.
Különben meg majd meglátjuk…