Az új Auris arca európai szemmel amolyan vonzóan agresszíven idegenszerű. Egy japán kocsi ilyen legyen!
Fotó megosztása:
Végekre tolt kerekek: az Aurisban hátul hatalmas a lábtér
Fotó megosztása:
Az előző Auris mérhetetlenül unalmas autó volt. Szerencsére a Toyota is belátta, hogy ez így nem mehet tovább, és elkészülhetett ez a menő forma
Fotó megosztása:
A Toyota új formanyelve éles és gonosz; már ilyen a Yaris, a Verso, a RAV4 és az Avensis is
Fotó megosztása:
Széles és alacsony: az Auris imád kanyarodni, még ezzel a 90 lovas dízellel is egész jó élményautó
Fotó megosztása:
Divatos LED-es menetjelző ragyog a legolcsóbb kivitelen is
Fotó megosztása:
Az új Auris minden porcikájában agresszívebb, karakteresebb, jobb és izgalmasabb autó, mint elődje. Látványos, jó vezetni, és olcsóbb egy Golfnál annyival, amennyivel kell, hogy labdába rúghasson mellette
Fotó megosztása:
Az új Toyota egyenarc talán az Aurisnak áll a legjobban
Fotó megosztása:
Nagyon japán, nagyon gonosz; a Hondától hamarabb vártunk volna ilyen merész formákat
Fotó megosztása:
Függőlegesen lecsapott műszerfal, sportosan meredek kormány, hagyományos kézifék és pontos váltó. Tényleg elmenne Honda Aurisnak is
Fotó megosztása:
A pilóta mindent könnyen megtalál, minden a kezére áll. Az Auris 2 igazi driver's car lett, fényévekkel jobb, mint az előd
Fotó megosztása:
Minden világos, minden egyértelmű, semmibe nem lehet belekötni
Fotó megosztása:
Az érintőképernyő remekül működik, mellette gyorsgombból pont annyi van, amennyi kell
Fotó megosztása:
A klíma a legolcsóbb, 5 millió alatt kínált ECO változatban is automata
Fotó megosztása:
Jóval hatmillió alatt lehet gazdagon felszerelt, navis, tolatókamerás, fűtött ülésű dízel Aurisunk
Fotó megosztása:
A félbőr, motoros deréktámaszos ülésekből jó volt irányítani a kezes, közvetlen, energikus Aurist
Fotó megosztása:
Menetstabilizáló, kanyarba bevilágító xenon van, de a Toyota azért lemaradt egy brosúrával. Sávtartó automatika, követőradar nem rendelhető a kocsihoz, pedig egy Focus, Golf már ilyet is tudhat
Fotó megosztása:
A hagyományos négy óra és egy LCD-panel
Fotó megosztása:
Szívesen pörög, de egy kicsit szomjas az 1,4 literes dízel
Fotó megosztása:
A sminklámpát nem kapcsolja ki automatikusan a felhajtott napellenző
Fotó megosztása:
Hátul fejedelmi a lábtér, de manapság a kompakt kategóriában ez nem különleges szolgáltatás
Fotó megosztása:
Hátul fejedelmi a lábtér, de manapság a kompakt kategóriában ez nem különleges szolgáltatás
Fotó megosztása:
Hegyes a motorháztető, mint az Alfáké szokott lenni. De csak pálca tartja teleszkóp helyett
Fotó megosztása:
Az Auris kisebbik dízelmotorjának katalógusértékei ugyan nem mutatnak túl látványosan, de harmonikusan mozog vele az autó
Fotó megosztása:
360 literes, átlagos méretű a csomagtér
Fotó megosztása:
KRESZ-csomagé egyéb apróságok szép rendben a csempészrekeszben
Fotó megosztása:
Aggasztóan vékony a csomagtér padlólemeze, egyszer rakjunk be sarokkal valami nehezet, és annyi
Fotó megosztása:
Konnektor és fogas a raktérben
Fotó megosztása:
Az Auris jó minőségű, jellegzetesen japán, markáns karakterű autó. A kis dízellel is szerethető, és egész jó az ár-érték aránya
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Toyota az idei üzleti évtől még több pénzt, 1,37 ezer milliárd jenes nyereséget vár. A cég elnöke, Akio Tojoda egyébként a verseny erősödésére számít az autópiacon, de a következő három évben a jó eredmények ellenére sem nyílik új Toyota-gyár.
(Forrás: MTI)