Negyedik éve dolgozik együtt a német tuningműhely a Pirellivel, amely ötven évvel ezelőtt vonult be a német piacra.
|
Talán ez a jubileum volt az apropója annak, hogy a Heico Sportiv az olasz abroncsgyárnak címezte friss alkotását.
Ha semmi másból nem állna a projekt, csak optikai tuningból, akkor is megérte volna a fáradságot.
A feketére fényezett aerodinamikai kiegészítőket piros sávokkal bolondították meg, az autón Pirelli logókat helyeztek el, és az egészet kétszer két kipufogó közé zárt diffúzorral koronázták meg.
Az abroncsok értelemszerűen Olaszországból származnak, a P Zerók 235/35 R19 méretűek, ami a 30 mm-es ültetéssel együtt határozottan marconává teszi az autó megjelenését.
A piros-fekete téma az utastérben folytatódik, a vörössel varrott bőrkormány, váltószoknya és kézifékkar harmóniáját zongoralakk műszerlapok és abroncsmintázatú padlószőnyegek egészítik ki.
A bemutatott autó 1,6 literes motorját a gyári 150-ról 200 lóerősre húzták fel, a forgatónyomaték 240 helyett 300 Nm.
Ha persze valaki beéri az alapadatokkal, motortuning nélkül is megvásárolhatja a Heico Sportiv Pirelli Special Edition csomagot.
Ám miért is tenné: az átdolgozott erőforrással 7,9 mp alatt ugrik százra a kompakt ferdehátú, a végsebesség 230 km/óra (széria hajtáslánccal 8,8 mp és 210 km/óra)