Sokkal kupészerűbb lesz a BMW2, mint a most futó kétajtós egyes – de hiszen pontosan ez volt a lényege a modellsorozatok kettéválasztásának. 

A kupéknak és kabrióknak kijutó páros számok legkisebbike ráadásul stílusos választás is, hiszen végre közvetlen kapcsolatot teremt a modern, sportos BMW-k sorát útnak indító 02-es szériával.

Álca nélkül a BMW 2 1
Álca nélkül a BMW 2 7


A BMW-sek internetes Mekkájának számító Bimmerpost szerint a képeken az M235i látható. Az M135i-vel azonosságot mutatnak a kerekek és a kék féknyergek, az átrajzolt orr ellenben lágyabbá, sportosabbá teszi az eddig inkább csak erőteljes hatású autót. Érdekes, hogy az új generációs rokonokkal ellentétben az itt LED-es kivitelű fényszórók belső sarka nem érintkezik a vesével.

Az első kerékdobon ott az M-logó, kopoltyúkat ellenben hiába keresünk. A sportos megjelenést az (itt rejtett) apró hátsó légterelő, a diffúzor és a kétszer egyes kiosztású kipufogó fokozza majd, legalábbis a jobban motorizált verziókon.

Ha már szó esett a motorról: három benzines és három dízel erőforrásra számíthatunk, de konkrétumokat nyilván csak a modell hivatalos bemutatása hozhat majd.

Az M235i orrában az 1-es szériából ismerős, háromliteres, hathengeres turbómotorra számítunk, 315 lóerő körüli teljesítménnyel.