Nagy a csend az ügy körül, de úgy hírlik, hogy a NAV közelmúltbeli járműtenderén a BMW nyert meg két kategóriát. A hivatal később visszakozott és eredménytelennek minősítette a beszerzést. Vajon miért?

Összesen nyolc közép- és felső középkategóriás autóról lett volna szó. Képeink illusztrációk

Összesen nyolc közép- és felső középkategóriás autóról lett volna szó. Képeink illusztrációk

A felhívás a kocsikat hét kategóriába sorolja. Első helyen áll az egyetlen „négyajtós limuzin”, míg legtöbbet „ötajtós kombiból” akarnak vásárolni. Itt a darabszám 123, de a kiíró ennél 30 darabbal kevesebbet is vásárolhat. Darabszámban második helyen áll a „négy- vagy ötajtós limuzin”, amelyből a megrendelés 50 (mínusz 10) darabra szól.

A becsült ellenértéket nem közli a felhívás, és arról az ajánlatkérőtől az MTI sem kapott információt. Az ajánlattevőnek valamennyi kategóriában be kell mutatnia az utóbbi három évből, a kiírásban szereplő darabszámú referenciát.

Az összességében legelőnyösebb ajánlat lesz a nyertes úgy, hogy 90 súlyszámot kap az ár, 10-et pedig az energiahatékonysági és környezetvédelmi jellemzők. Az ajánlattételi határidő július 1. Az ajánlattevőnek az ajánlatban nyilatkoznia kell arról, hogy a megajánlott gépjárművekre – a forgalomba hozatal időpontjától számított – 36 hónapig vagy 150 ezer kilométerig teljes körű jótállást vállal.

(Forrás: MTI)