A magyarországi árakat még nem tudni, de az arányok jó támpontot adhatnak. Nálunk közel 19 milliónál kezdődik a Cayenne, ami 14 millió kezdőárat jósol a Macannak, de ez csupán spekuláció.
A Macan az Audi Q5 módosított padlólemezére épül. Az alumínium komponenseket nagyobb arányban felhasználó Macan mintegy másfél mázsával lehet könnyebb az Audinál, amelyhez hasonlóan kizárólag összkerékhajtású kivitelben kezdik meg a forgalmazását.
A motorválasztékkal kapcsolatban csak annyi információnk van, hogy azokat nem az Auditól hozzá át a Porsche. Logikusan a Cayenne kínálatának alsó felére lehet számítani: ez a 3,0 literes, 245 literes dízelt, illetve a szintén háromliteres, 300 lóerős benzinmotort jelentheti. A későbbiekben négyhengeresek, illetve hibrid verzió(k) bevezetése sem kizárt.
A darabszámok tekintetében alighanem konzervatív irányt vesz a Porsche: vélhetően a keresletnél kevesebb példányban gyártja majd a Macant, hogy fenntartsa annak exkluzivitását.