Nyolc számjegyű, pláne kilencjegyű összegeknél nehéz lehet megnyomni az átutalom gombot. De a menőbb márkáknál igazi csúcsmodellt nem adnak 20 millió alatt
Fotó megosztása:
10. Infiniti FX50 - 21 490 600 Ft. Az Infiniti kínálatának csúcsán is egy V8-as SUV áll. Az FX50 teljesítménye 390 lóerő, de ha feleennyit tudna, vérforraló hangja miatt akkor sem felednénk el, milyen volt vezetni
Fotó megosztása:
9. Lexus LS 600h L - 36 200 000 Ft. Neve is jelzi, hogy a Toyota mert nagyot álmodni és a V12-es német konkurensek ellenfelének szánja. A hajtásrendszer összteljesítménye 445 lóerő. Hibrid hajtáslánca, összkerékhajtása és villanymotorjainak ereje még ebben a mezőnyben is különleges
Fotó megosztása:
8. Range Rover 5.0 V8 Supercharged Autobiography - 40 975 230 Ft. 1970 óta a terepjárók fejedelme a Range Rover, amely soha nem volt munkagép, szemben a korai G-osztállyal. 41 millióért a negyedik generáció csúcsmodellje kapható, pazar felszereltséggel és 510 lóerővel
Fotó megosztása:
7. BMW 760 Li - 44 029 000 Ft. 38 800 000 forinttal az M6 Cabrio nem elég drága hogy felkerüljön a márkánként egyetlen autót tartalmazó toplistához. A BMW legeslegdrágább autója a 12 hengeres zászlóshajó, míg az Audinál a W12-es A8 Lang felett ott az R8. A 760Li egyetlen baja, hogy 44 millióért csak a hátsó kerekeit hajtja, pont feleannyit, mint hóban kellene
Fotó megosztása:
6. Maserati GranTurismo MC Stradale, kb. 48,7 millió Ft. Stílusával, Ferrari-eredetű motorjával és hasonlóan tébolyító hangjával lóg ki a sportkocsik közül a Maserati GranTurismo. Az MC Stradale 460 lóerős, 4,5 másodperc alatt éri el a 100-at, és sok nőt nagyjából ugyanennyi idő alatt meghódítasz vele
Fotó megosztása:
5. Jaguar XJ 5.0 S/C LWB Ultimate - 51 599 000 Ft. Bár a Jaguar leállt a V12-es modellek gyártásával, a nemes brit autókra így is áldozhatunk bőven. A kínálat tetején az 510 lóerős, kompresszoros XJ trónol hosszú tengelytávval és minden földi jóval. Az egyetlen hazai szalonban, az M5 autópálya pesti szakaszán bárkinek megszámítják bő 50 millió forintért, csak ne kápéban akarjon fizetni
Fotó megosztása:
4. Audi R8 Spyder 5.2 FSI V10 quattro Stronic - 54 040 990 Ft. A királyhoz bejáratos spanyol nemeseknek is alig van több neve a legdrágább Audinál, de típusjelzéséből legalább sok minden kiderül a nyitott szupersportautóról. 525 lóerővel és Lamborghini-génekkel valóban exkluzív modell azoknak, akiknek a nyolchengeres túlságosan pórias volna
Fotó megosztása:
4. Audi R8 Spyder 5.2 FSI V10 quattro Stronic - 54 040 990 Ft. A királyhoz bejáratos spanyol nemeseknek is alig van több neve a legdrágább Audinál, de típusjelzéséből legalább sok minden kiderül a nyitott szupersportautóról. 525 lóerővel és Lamborghini-génekkel valóban exkluzív modell azoknak, akiknek a nyolchengeres túlságosan pórias volna
Fotó megosztása:
3. Ferrari F12 Berlinetta - 84 951 520 Ft. Az 599 GTB utóda 740 lóerős, szívómotoros és szívdöglesztő. Nettó alapára 228 000 euró, amit felszorozva a napi árfolyammal, kiegészítve az áfával és a regadóval a harmadik legdrágább új autó hazánkban. Bár nem kapható, mert csak a márka legjobb ügyfeleinek ajánlották fel megvásárlását, érdekességkép álljon itt, hogy a közel 400 milliós LaFerrariból is elkelt egy darab. A hibrid szupersportautót egy hazánkban élő, olasz állampolgárságú üzletember rendelte meg a budapesti szalonban
Fotó megosztása:
2. Mercedes-Benz G 65 AMG - 85 159 800 Ft. Melyik lehet a legdrágább Mercedes-Benz? Az ML 63 AMG, talán az SLS roadster? Ugyan! A legeslegnagyobb pénzhalmot az ősi G-osztályért lehet otthagyni a márkakereskedésekben. A V12-es dinoszaurusz nyomatéka 1000 Nm, százra 5,3 mp alatt gyorsul és a gumikat csak a leszabályozás menti meg a 230 feletti tempótól
Fotó megosztása:
1. Porsche 918 Spyder - 239 591 800 Ft. A 911 Turbo S potom 63 486 236 forinttal nagyon messze van a napjaink legdrágább Porschéje címtől. A lottóötös jelentős részét a hibrid szupersportautó emésztené fel, amely 2,8 mp alatt gyorsul százra, 340-et megy, és csak 3,3 liter a szabványos átlagfogyasztása. Azért ennyi, mert vagy 30 kilométert vagy 150-es tempót képes elérni tisztán villanymotorjaival és konnektorról tölthető akkumulátoraival
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az MGE – más országok gyakorlatának megfelelően – el akarja töröltetni a nagyhaszonjárművekre kivetett tulajdonszerzési illetéket, ugyanis a teherautó nem közlekedési, hanem termelőeszköz. A javaslatok között szerepel a cégautók áfájának visszaigényelhetősége és a motorkerékpárok regisztrációs adójának csökkentése is.
Szeretnék elérni továbbá, hogy valamennyi forgalmazóra vonatkozzanak a visszavételi és hulladékkezelési szabályok. Az autószervizek most versenyhátrányban vannak a motorolajat, akkumulátort, gumiabroncsot forgalmazó hipermarketekkel szemben, az utóbbiaknak ugyanis a szervizekkel ellentétben nincs a fenti termékekre vonatkozó hulladékkezelési kötelezettségük.
(Forrás: MTI)