Minden területet érintő, noha átfogónak mégsem nevezhető módosításokkal teszi vonzóvá a pályája végére ért modelljét a Ford.
Csökkent az autók fogyasztása és károsanyag-kibocsátása: a 2,0 literes dízelmotor 10 százalékkal tisztább üzemű, CO2-kibocsátása immár csupán 119 g/km, ami azokon a piacokon jelent igazán nagy előnyt, ahol 120 g/km alatt kedvezmények illetik meg a vásárlót. Magyarországon marad a kedvezőbb fogyasztásból fakadó spórolás, az átlag 4,9 helyett 4,6 liter száz kilométeren.
A javulást részint a modell aerodinamikájának a tökéletesítése, részint a motor optimalizálása hozta; a finoman átdolgozott erőforrás egyébként a Galaxy és S-Max modellekben is megjelenik.
Emellett jobban felszerelt kiviteleket konfigurált a Ford, és az árlistát is átírta Európa-szerte. A Business variánsokban 7 colos érintőképernyős navigációs rendszer, hangvezérlésű Bluetooth csatlakozás és USB-port működik majd.
A Titanium modellekbe két fűthető első ülés és teljes bőrkárpitozás kerül, míg a Titanium és Titanium S kivitelek szériafelszereltségű színes érintőképernyős navigációs rendszerrel kínálják magukat
A kedvező ajánlatok alighanem arra vezethetők vissza, hogy a Ford megcsúszott az új generációs Mondeo bevezetésével.
Mint emlékezetes, a vállalat tavaly bejelentette, idén márciusban pedig megkezdte a belgiumi Genkben működő gyártóüzemének bezárását, ami viszont a gyártókapacitás átmeneti csökkenésével jár. Alighanem ez az akadálya a tavaly szeptemberben bemutatott, következő Mondeo piacra lépésének, amit a végső stádiumában lévő, jelenlegi modell cicomázásával igyekszik feledtetni a Ford.