Szinte napra pontosan két éve írtunk a német G-Power tuningcég ambiciózus projektjéről, amelyben a lecsupaszított, könnyített és megnövelt teljesítményű BMW M3 GTS teljesítményét több mint másfélszeresére (350 helyett 635 lóerőre) emelték. 

Az ilyen vállalkozásoknál általában kérészéletű a dicsőség, de persze egészen máshogy néz ki a dolog, ha magunk múljuk felül saját rekordunkat. 
Még erősebb a legerősebb BMW M3 1
Még erősebb a legerősebb BMW M3 17
Ez történt most: a G-Power további 15 lóerőt kapart össze a forgattyúsház mélyéről, a ‘TU’ (technical update) jelzésű fejlesztési program azonban nem csak a nagyobb teljesítményt célozza, hanem egyszerűbb beépítést és jobb minőséget is kínál. 
A verseny-légszűrővel felszerelt, átdolgozott felömlő nagyságrendekkel több levegőt enged az égéstérbe, kiegészítő benzinszivattyút építettek be, és újfent átírták a motorvezérlést. A plusz 15 lóerő mellett mindez egyenletesebb, sportosabb teljesítménykifejtést eredményezett, állítja a gyár; a gázreakciók közvetlenek, a középtartományban mutatott forgatónyomaték (a csúcsérték maradt 630 Nm, szemben a gyári 440-nel).
Még erősebb a legerősebb BMW M3 18
A számok nyelvén ezt azt jelenti, hogy az autó 4,1 másodperc alatt gyorsul százra, 11,8 mp alatt kétszázra, végsebessége 323 km/óra. Utóbbi nem változott, a százas sprint azonban egytizedet javult az eredeti átépítéshez képest – a BMW gyári sportmodellje 4,4 másodperc alatt éri el a 100 km/órát. 
Ha nagyon megy, nagyon kell tudnia lassulni is: elöl hat-, hátul négydugattyús nyergek harapnak a karbon-kerámia tárcsákba, amelyek épp csak elférnek a 20 colos felnik öblében. 
Mindezen módosítások ellenére a készlet ára látszólag nem változott: ugyanúgy 23 500 euróba (7 millió Ft) kerül, mint két éve, igaz, a beépítés költsége most már nincs benne ebben az árban. 
Még erősebb a legerősebb BMW M3 19
A négy darab 20 colos kovácsolt keréktárcsáért 7437 eurót (2,2 millió Ft), a kerámia fékekért előre 14 460 (4,3 millió Ft), hátra 11 788 eurót (3,5 millió Ft) kér el a cég – plusz adók. 
Ez összesen 17 millió, amihez hozzá jön még az eredeti gyári gép 115 ezer eurós (34,5 millió Ft) ára. 
Hogy is szól a Puskásnak tulajdonított mondás? Kis pénz, kis foci…