Egészen pontosan 7 perc 56,234 másodperc alatt futotta meg a Nürburgring technikás nagykörét az SLS AMG Electric Drive, azaz a szupersportkocsi villanymotoros kivitele. 

Jól időzítettek a németek, hiszen alig két héttel ezelőtt ugyanitt az SLS AMG GT3 versenyautó megnyerte a nürburgringi 24 órás futamot, van hát mit ünnepelniük így, a nyár elején. 
Nem ez volt az egyetlen apropója a csúcsdöntésnek, hiszen még ebben a hónapban megkezdődik a négy kerekét négy darab villanymotorral hajtó, összesen 751 lóerővel és 1000 Nm nyomatékkal gazdálkodó szupersportkocsi kereskedelmi forgalmazása. 
Az árak ugyan még nem nyilvánosak, de ebben a kategóriában úgysem ez, hanem éppen az ehhez hasonló rekordok a döntők. 
Az elektromos SLS AMG 3,9 mp alatt gyorsul százra, végsebességét 250 km/órában limitálta a gyár. A tekintélyes, 60 kWh kapacitású, 400 voltos akkumulátorcsomaggal felszerelt autó hatótávolsága ugyancsak pont ennyi, azaz 250 kilométer, persze nem versenytempóban. 
A széria villanyautók korábbi rekordját az Audi R8 e-tron tartotta (bár úgy, hogy a nagy Audi sorozatgyártása végül be sem indult, erős túlzás szériaautónak nevezni); tavaly június végén 8 perc 9,099 másodperc alatt futotta meg a 20 832 méteres, erdei kört. 
SLS AMG: elektromos rekord a Nürburgringen 1
SLS AMG: elektromos rekord a Nürburgringen 13
Az elektromos autók abszolút rekordját a Toyota TMG EV P002 tartja, tavaly októberben regisztrált 7 perc 22,329 mp-es ideje minden idők 11. leggyorsabb köre a Zöld Pokolban