Melyikkel kezdjük: azzal, amelyiktől megijedsz, vagy amelyiktől rémálmaid lesznek? Mindez persze attól is függ, fiú vagy-e vagy lány, hiszen a MINI mexikói kampánya a hölgyeket, míg a brit közlekedésbiztonsági program márkafüggetlen oktatóprogramja inkább a férfiakat célozza.
Akkor tehát a gyengébb nemé az elsőbbség: a statisztikák szerint minden ötödik mexikói balesetet hölgyek okozzák; naponta közel négy ütközést okoz a menet közben végzett sminkelés. A kampány elismeri, hogy a smink fontos, de arra szeretne rávilágítani, hogy a két tevékenység összeférhetetlen egymással: vagy vezetsz, vagy sminkelsz, mindnek megvan a maga ideje.
Az üzenetet merész, de hatásos módon adták át:
Azok a férfiak persze, akik az ittas vezetés elleni brit kampányba csöppentek bele, alighanem örömmel cseréltek volna a fenti hölgyekkel (eltekintve persze a mosdók koedukáltságának örök kérdésétől).
Ők ugyanis nem légzsákot kaptak az arcukba, hanem valami sokkal rosszabbat: átélhették az élményt, amint részegen elgázolnak egy gyalogost.
Hogy ezt hogyan oldották meg? Az alábbi filmből kiderül – csak ne nézd túl közelről…
Neked melyik jön be – a szappanadagolóba rejtett légzsák, vagy a tükrön áttörő, vérző fejű tesztbábú? Esetleg egyik sem, és ott pusztuljon el, aki ezeket kitalálta?