Modern stíluselemek, retrós összkép – a dizájnereknek szólniuk sem kell, látatlanban is tudjuk, milyen lesz a következő, hatodik generációs Ford Mustang hangulata. 

Az itt látható kémfotókon jól kivehető az ismerős, előre meredő orr és a csomagtérfedélen trónoló szárny, ugyanakkor a tető ívét teljesen elrontja a cövekekkel kipányvázott álcatakaró, így egyelőre izgulhatunk, hogy hogyan vezeti le a C-oszlopot a Ford – a maszk várhatóan decemberig fenn marad az autón
Európa-barát lesz a következő Ford Mustang 1
Európa-barát lesz a következő Ford Mustang 9
Akárhogy lesz is, a Mustang előző négy (a mostanit is beleszámítva öt) felvonása közül valamelyikkel egészen biztosan párhuzamban áll majd az új modell. 
Vadonatúj fejlesztések várhatók ellenben a kültakaró alatt 
Egyrészt végre független hátsó felfüggesztést kap az autó – 2013-ban ilyet leírni anakronisztikusnak hangzik, de ez van, örüljünk, hogy eljutott idáig, mert ez az európai piacokon is érdekessé teheti az autót 
A másik, számunkra kedves fejlesztés a méretcsökkentett motorok alkalmazása. 
Alighanem marad a 3.7 V6 belépőblokk 305 lóerővel, és a legnagyobb „mezei” erőforrás, a pontosan 100 lóerővel erősebb 5.0 V8. A kettő közé azonban belép egy 2,3 literes, négyhengeres turbómotor, várhatóan 350 lóerővel, ha hihetünk a Road & Track magazin információinak. 
További fejlesztésként később egy kétliteres ökomotor is bekerülhet a nemes, lapos orrba, míg a spektrum másik végén a kompresszoros Shelby izommodellt a hírek szerint egy nagyöbű szívómotorral hajtott variáns váltja. 
Ennek apropóján várhatóan leporolják a Cobra utónevet, amit utoljára tíz éve használtak.
Európa-barát lesz a következő Ford Mustang 10