A jelenlegi, ötödik generációs Camaro legfontosabb frissítéseként emlegeti a Chevrolet az év vége előtt piacra kerülő faceliftet.
Az arculat értelemszerűen megmaradt, de több ponton változnak a részletek: szélesebb lesz az alsó légbeömlő, miközben a hűtőrácsot keskenyebbre szabják. A gépházfedélen vágott szellőzőnyílások a motor hűtésében éppúgy közreműködnek, mint a felhajtóerő csökkentésében.
Hátul módosították a csomagtérfedél kialakítását, kisimították a lámpatesteket jelenleg megosztó ficakokat, valamint diffúzort alakítottak ki a lökhárító korábbi bordázata helyén.
Mindezen módosítások a jobb hűtési hatásfok mellett a nagysebességű egyenesfutást is javítják, a modernebb megjelenés bónusza mellett.
A hajtáslánc nem változik: kézi váltóval 432, automatával 405 lóerőt ad le a 6,2 literes V8-as; utóbbi konfigurációban opcióként távvezérelt motorindítás is rendelhető.
Szintén újdonság a színes head-up display, a hétcolos monitort pedig felvértezik a fedélzeti szórakoztató és információs rendszerek integrált kezelésére szolgáló My Link funkcionalitással.
A kupé kivitel opciós listáján megjelennek a bőrrel húzott Recaro első sportülések.
A megújult Camaro kupé és kabrió németországi árai nem változnak, a hazai árakról a modell bevezetéséhez közeledve tudunk érdemi információt adni.