24 karátos aranyfilm borítja a nyers karbon karosszériát, de ez még csak a kezdet. 350 millióba került az Agera S Hundra
A svéd Koenigsegg kifejezetten az alacsony oktánszámú, az E85-öt nem ismerő piacokra fejlesztette ki az Agera R „lebutított”, száz lóerővel gyengébb, 10 százalékkal kisebb végsebességű változatát, az Agera S-t – ami persze még így is 1040 lóerős, és 400 km/órával megy. 

Az autót a múlt héten hivatalosan is bemutatták Szingapúrban (lásd a videón alább), és egy hölgy, bizonyos Angela Tan rendelt is rögtön egyet, potom 5,3 millió szingapúri dollárért. Az aktuális árfolyamon durván 922 millió forintnak megfelelő összeg letaglózó, de még brutálisabb, hogy ennek jóval több mint a fele adó. 
Az Agera S piaci értéke ugyanis a hasonló kivitelű Agera R árából kiindulva nagyjából 1,7 millió amerikai dollárra (373 millió forint) tehető (nyitóképünkön a jubileumi, aranyozott Hundra különkiadás látható).
Szingapúr viszont szigetország, annak sem túl nagy, ezért a kormányzat radikális lépésre szánta el magát: irgalmatlan közterhekkel bünteti az autótulajdonosokat, ezzel mesterségesen alacsonyan tartva a gépjárműállományt, és azzal együtt az utak és a levegő terhelését is. 
Hogy mennyire eszement árakról van szó: a Toyota Prius átszámítva 34, a Honda Accord 28 millió forintnak megfelelő összegbe kerül Szingapúrban. 
Akkor már inkább 922 millió, és cserébe 2,9-es gyorsulás százra, 7,9 mp kettőszázra. 
Az Agera S ikerturbós 5.0 V8-asa egyébként 1100 Nm-t tud, felnijei szénszálból készülnek, váltója duplakuplungos, fékjeiről pedig csak annyit, hogy 22,7 másodperc alatt abszolválja a 0-300-0 km/óra start-stoppos kört.