A nyújtott tengelytáv mellett vadonatúj hátsó lámpatestekkel bolondította meg a C4 Picasso három üléssoros kivitelét a Citroën.
Azért pedig, hogy az orr rajzolóit se vádolhassák restséggel, mostantól egybefüggő egységet alkotnak a LED-es nappali fényszórók és a márkajelzéshez vezető krómsáv-pár.
Az autó a PSA új EMP2 padlólemezére épül, akárcsak az ötajtós változat.
Ez a platform szabadon nyújtható, lehetővé téve, hogy az új generációs modell a hírek szerint bő 10 centiméterrel hosszabb tengelytávot kapjon elődjénél, ami nagyobb férőhelyet jelent leghátul.
A motorok a C4 Picasso kínálatából érkeznek, kiegészülve egy 150 lóerős 1,6 HDI-vel; a nagyobb teljesítményre azért van szükség, hogy az autó megőrizhesse versenyképességét a Renault Grand Scenickel szemben.
A Grand Picasso megnövelt kapacitású változata jövő év elején érkezhet a márkakereskedésekbe; az ötszemélyes alapverzióhoz viszonyított árkülönbség minden bizonnyal megmarad.