Kedden megkezdődött az M0 autópálya déli szektorának bővítéséhez épült új, 770 méter hosszú hárosi Duna-híd statikus és dinamikus próbaterhelése.
Hétvégétől rá sem ismerünk az M0-sra 9 Az M0 autóút déli szektorában, az M5 autópálya felé vezető oldalon a kivitelezők befejezték a forgalomba helyezéshez szükséges munkákat az M6 autópálya és az 51 sz. főút közötti szakaszon (12-23. km-szelvények között). Az újonnan elkészült betonburkolatú pályát 2013. június 30-án, vasárnap a délelőtti órákban adják át.

A forgalomba helyezés előkészítő munkái miatt június 29-én, reggel 8 órától nem lehet az M6 autópályáról az M0 autóút M5 autópálya felé vezető oldalára közvetlenül ráhajtani. Az erre haladóknak a 7. sz. főút csomópontja felé kell kerülniük. A terelő utat sárga alapszínű táblák jelzik.

Június 30-án, az átadás időszakában ideiglenes forgalomkorlátozásokra kell számítani a szakasz kezdeténél, sőt néhány percig a forgalom teljes megállítására is szükség lesz. Rövid időre megállítják a forgalmat a 6. sz. főút és a csepeli pihenőhely felhajtóágán is.

Az átadást követően újra használható lesz a 6-os számú főúti csomópont lehajtó ága, valamint a halásztelki csomópontban is ismét fel lehet hajtani az M0 autóútra. Az új szakasz átadásával az M7 autópályától az 51. számú főútig – mintegy 20 km hosszan – három sávon haladhat a forgalom az M5 autópálya irányába, a biztonságos üzemeltetést leállósáv is segíti.

Az új betonpálya forgalomba helyezését követően mozgó forgalomterelés mellett zárják össze az építés alatt lassító- és gyorsítósávként kialakított üzemi átjáróknál a beton terelőfalakat. Ezt követően megkezdődik az M1 autópálya felé vezető oldal forgalmi rendjének átalakítása, valamint a három forgalmi- plusz leállósávos keresztmetszet kialakítása. A munkálatok várhatóan szeptemberig tartanak, amely időszakban éjszakánként, illetve hétvégenként forgalmi sávzárásokra kell készülniük az erre közlekedőknek.