Magyarázni sem kell, első pillantásra egyértelmű az Innotech Aspiron küldetése: az országút helyett hétvégénként, a versenypályán hivatott mosolyt csalni pilótája arcára. 

Hogy elégedett kacagásról, kéjes vigyorgásról, vagy eszelős röhögésről van-e szó, az gyakorlatilag csak a megrendelőn múlik: az Aspiron acélcső-térvázába a Chevrolet V8-asok széles választéka beköltöztethető, 6,2-től 7,0 literes lökettérfogatig. Ezek az igénybevételhez igazodva száraz karteres kenést kapnak, teljesítményük 500-800 lóerő – mindezt egy kiviteltől függően 760-860 kilós járműben.
Vidám csontváz ezer lóerővel 1
Vidám csontváz ezer lóerővel 15
Ez azonban még csak az alap: az igazán igényes (és pénzes) vásárlók ugyanis akár az előző Corvette ZR1 kompresszoros blokkjának E85-re hangolt versenyváltozatát is kérhetik, szerény 1000 lóerővel. 
Még egy pocakos sofőrrel együtt is bőven egy kiló alatt marad a tömeg/teljesítmény arány. 
Vidám csontváz ezer lóerővel 16


Ami minden kivitelnél közös, az a hatfokozatú kézi váltó, valamint a Ford GT-ből átemelt, részleges önzáró differenciálmű. A negatív gyorsulásról 355-380 mm átmérőjű féktárcsákba versenybetétekkel harapó, hat- vagy nyolcdugattyús, kovácsolt féknyergek gondoskodnak, felárért a teljes egészében szénszálas anyagokból készített cockpitból állítható a tengelyek közötti fékegyensúly. 
Az Aspiron kecses, versenyautós megjelenése csalóka: az autó 4,85 méter hosszú, 2 méter széles, tengelytávja közel 2,75 méter. Nem csoda, hogy gyártója szerint kényelmesen elfér benne két felnőtt utas. Karbon-kompozit ülések (opcióként akár XL-es méretben), hatpontos versenyövek, adatrögzítő, versenypedálok határozzák meg a beltér hangulatát. 
Ennyi mókának persze megkérik az árát. Az 500 lóerős alapmodell nettó 114 000 euróba (34 millió Ft) kerül, a kútbenzinnel üzemeltethető, legdrágább verzióért 157 000 eurót (47 millió Ft) kérnek el. A versenybenzinnel táplálkozó, 900 lóerős kivitel, illetve az etanolos, ezer lóerős csúcsmodell áráról csak érdeklődésre nyilatkoznak. Ha pedig a kedves vevőnek egyik kész opció sem felel meg, gyakorlatilag bármit beépítenek neki, csak a General Motors valamely hátsókerék-hajtású, nyolchengeres blokkjáról legyen szó.