Rekordnak számító 2,46 millió járművet adott el világszerte 2013 első hat hónapjában a Chevrolet, 2,2%-kal múlva felül 2012 megfelelő időszakát.
Az új termékeknek – Onix kisautó Brazíliában, Impala limuzin az Egyesült Államokban, és a Colorado, amely közepes méretű pickup Délkelet-Ázsiában – köszönhetően megszakítás nélkül 11 negyedévben nőtt az értékesítés. A második negyedév több mint 1.3 milliós eladása minden idők legjobbja.
Az Egyesült Államokban az első félévben a Chevrolet 5,6 százalékkal 1,01 millióra növelte eladásait. Ezen belül a kiskocsi kategóriában a márka eladásai közel 25 százalékkal emelkedtek 2012-höz képest.
Második legnagyobb piacán, Kínában a Chervrolet az első félévben 6,1 százalékkal több, 321 ezer autót adott el. A harmadik legnagyobb piacon, Brazíliában az eladások 5,1 százalékkal 305 ezerre emelkedtek.
Európában 797 ezer darab autót adott el a csokornyakkendős márka, ami 6,5 százalékkal több, mint tavaly ugyanebben az időszakban.
„Márkatörténete során most bocsát ki legélénkebben új típusokat a Chevrolet” – mondta Alan Batey, a Global Chevrolet alelnöke. „Eladásaink világszerte állandósuló növekedése annak köszönhető, hogy erősítjük a Chevrolet jelenlétét a fejlődő országokban, és azáltal javítjuk kapcsolatunkat a vevőkkel, hogy megfelelő terméket és technológiát, illetve világszínvonalú ügyfélszolgálatot bocsátunk rendelkezésükre.”
Az anyavállalat, a General Motors Co. az idei első félévben 4,85 millió járművet értékesített, 3,9 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.