Estifecske – ez így nem hangzik valami fenyegetően. A Chordeiles minor angol neve, a nighthawk máris izgalmasabb, hiszen (tévesen) ragadozóra utal, no meg ugyanígy hívták a világ első lopakodó repülőgépét, az F-117-est.
Utóbbival nyilván szívesebben köt majd asszociációkat az a tíz ember, akinek alkalma lesz megvásárolni a BMW M5 Nighthawk különkiadását.
A sejtelmes, éjszakai tematika meghatározza a megjelenést, a mattfekete fényezéstől a sötét hűtőrácson át a szurokszín, kovácsolt keréktárcsákig következetes a limitált széria színválasztása. A beltérben aztán felkel a nap (vagy izzik a magma, ahogy hasonlatkereső kedvünk tartja), szénszálas betétek és Sakiru-narancs árnyalatú bőrkárpit vakítja el az embert.
Az új M5-höz kidolgozott Competition csomag alapfelszerelés a Nighthawk esetében, ezzel a motor 560 helyett 575 lóerőt ad le, az ültetett futóművű autó 4,2 mp alatt gyorsul százra.
A bal oldalon közlekedő Japánban régóta tomboló, érthetetlen trendhez igazodva, miszerint az igazán vagány és tehetős emberek balkormányos autókkal járnak, mind a tíz Nighthawk európai konfigurációt kap.
Akkor sincs egyébként katasztrófa, ha valaki lemarad az alsó hangon 18 millió jenbe (40 millió Ft) kerülő autóról, mert a gyár hajlandó megfontolni további példányok legyártását, „amennyiben tíznél többen érdeklődnek az autó iránt”.