Tetszik a Prius, csak a technikáját egy jobb autóba kellene beletenni - hallottam többször. A Toyota lépett, az Aurisból egyszerre lett kombi és hibrid is
Fotó megosztása:
Tetszik a Prius, csak a technikáját egy jobb autóba kellene beletenni - hallottam többször. A Toyota lépett, az Aurisból egyszerre lett kombi és hibrid is
Fotó megosztása:
11,2 mp alatt gyorsul százra a hibridváltozat, a hajtásrendszer összteljesítménye 136 lóerő. 1335 kilóról induló súlyával a hibrid sem nehéz, ami meglátszik 3,7 literes átlagfogyasztásán és csupán 85 g/km szén-dioxid-kibocsátásán
Fotó megosztása:
285 milliméterrel hosszabb az ötajtósnál, tengelytávjuk azonos
Fotó megosztása:
Kényelmes és kiemelkedően csendes autó a kombi Auris
Fotó megosztása:
290 ezer forint a kombi felára az ötajtóshoz képest. Máshogy megfogva 190 ezer forinttal kerül többe az azonos motorú új Corollánál
Fotó megosztása:
Elfogadható a minőségérzet. A nagy kijelző körül kuszák a vonalak a mi gusztusunknak. A kvarcóra nem passzol a modernnek szánt formatervhez, de praktikus
Fotó megosztása:
Jó az üléshelyzet, de a túl könnyen járó, szintetikus érzetű kormányzással nem barátkoztunk meg
Fotó megosztása:
Jó fogású a kormány, a gombok nem valami sikkesek
Fotó megosztása:
Enyhén rövid az ülőlap elöl, legalábbis magas vezetőknek
Fotó megosztása:
Átlagos a lábtér hátul, a fejnek van bőven helye
Fotó megosztása:
Így fest a hazai választék
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Jó nagy és igen átgondolt a csomagtartó
Fotó megosztása:
Nem mindenki jobbkezes: mindkét kéznek van mélyedés a fedél lehúzására
Fotó megosztása:
Ez itt a pótkerék helye
Fotó megosztása:
Praktikus fülek tartják a csomagokat
Fotó megosztása:
Közepes méretű hátizsák fér az oldalsó mélyedésbe
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Könnyen és pontosan kapcsolható a váltó. Minden motorhoz hatgangos jár, kivéve a hibridet. Abban bolygómű pótolja a váltót, nem CVT van benne
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Lassan tölt be a navigációsrendszer a motor beindítása után
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Ilyen a független hátsó futómű. 1,4 literes motorral csatolt hosszlengőkaros jár
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Egy mozdulat előrehajtani az üléstámlákat. Ez a megoldás a Toyotánál alapfelszerelés
Fotó megosztása:
Csak a ledönthető utas oldali üléstámla hiányzik az idillhez
Fotó megosztása:
Hazánkban készült a kalaptartó
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Tisztán elektromos, takarékos vagy erős üzemmódot választhatunk
Fotó megosztása:
Kék szín utal a hibridváltozatra
Fotó megosztása:
Nem kedvezett az országúti és autópályás útvonal a városi forgalomban igen takarékos hibridnek. Az 1,6-os benzinest 7,5 literes átlaggal adtuk le
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Toyota hibriddel járni olcsóbb, mint dízellel, ezt a taxisok is igazolják. Nincsenek hajtó ékszíjak, nincs kuplung, sebességváltó vagy külön indítómotor és még oly sok egyéb alkatrész
Fotó megosztása:
Automatikus parkolórendszer kapható a Corollához és az Aurisokhoz is
Fotó megosztása:
Az újdonság a C-szegmens autója lesz, amely a második legnépesebb a B-vel jelölt kisautók után
Fotó megosztása:
2007 óta nem volt kombi a kompakt Toyotából
Fotó megosztása:
Érdekes összevetés. Csak az i30 üzemeltethető egy költségszinten az Auris-szal. Az adatok forrása az EurotaxGlass
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Toyota 2008 óta a világ legnagyobb autógyártója, korábban közel hét évtizeden át a General Motors volt a listavezető. A GM az idei első félévben 4,85 millió járművet adott el, 4 százalékkal többet az egy évvel korábbinál, és ezzel megőrizte második helyét a listán. A harmadik helyen a Volkswagen áll 4,7 millió eladott járművel, amely 5,6 százalékos pluszt jelent 2012-höz képest.
(Forrás: MTI)