Ha kitakarnánk a képeket, és csak annyit árulnánk el a Lucra Cars közelgő újdonságáról, az egyelőre csak 2.2 kódnéven emlegetett sportkupéról, hogy pont úgy néz ki, mint a Fisker Karma és egy harmadik generációs Chevy Corvette zabigyereke, alighanem sokan fintorogva fordulnának el az autótól. 

Pedig micsoda hiba volna: bizarr orrkialakítása ellenére a kétszemélyes sportoló kifejezetten izgalmas és vonzó, szinte süt belőle a teljesítmény – az első tengely mögött kivezetett, hengerenként egy-egy kipufogócső közelében szó szerint. 
Az autós kártyák új réme 1
Az autós kártyák új réme 11
Alkotói, akiknek a nevét a ‘Halálos iramban‘ című filmeposz hatodik része kapcsán ismerte meg a világ, nem is beszélnek a levegőbe. Bár sok konkrétumot nem árultak el közelgő autójukról, annyi kiderült, hogy hosszú és lapos orrában az AMG első saját fejlesztésű blokkja, a 6,2 literes V8-as dolgozik. Az eredetileg 2006 és 2008 között alkalmazott nyolchengeres korának legerősebb szívómotorja volt, teljesítménye 503-518 LE; a Lucra Cars azonban kívánságra Welstec kompresszorral is felszereli, csak a miheztartás végett. 
Ugyanezzel a blokkal (vagy opcióként kétféle Chevy Corvette-motorral) kínálják a márka hírnevét meghozó, megjelenésében az ötvenes évek összes autójára, nevében a Toyota legendás Land Cruiser terepjáróira emlékeztető modellt, az LC470-t. Ha ezt tekintjük menetdinamikai normának, a Lucra 2.2 kifejezetten ígéretes jószág: az LC470 nem egészen egy tonnát nyom, és a kisebb teljesítményű, de végtelenül nyomatékos 7.0 V8 Corvette-blokkal 2,5 másodperc alatt szökell százra.
Lucra Cars LC470: mindenre hasonlít

Lucra Cars LC470: mindenre hasonlít