A ráncfelvarrások során frissebb külsőbe szokás öltöztetni az alapvetően azonos technikát. De mit szépítgessen az ember egy olyan formán, amely fél évszázada úgy tökéletes, ahogy van? Nem, nem a Porsche 911-ről beszélünk, hiszen annak vonalai az évtizedek során mindig igazodtak az aktuális trendekhez. Ezúttal a világ egyik legsármosabb kis sportkocsijáról: az angol MGB-ről van szó. 

Bár az 1980-ig gyártott kétülésest pályafutása vége felé műanyag idomokkal csúfították el, eredeti kivitelében máig mértékadónak tekinthető az ízléses arányok, a valós (apró) méreteket elfedő vonalvezetés terén. A veteránosok körében szinte már közhelyesen közkedvelt MGB esztétikailag ma is széles rajongói bázisra tehetne szert, ha nem lenne a szöszmötölést igénylő, elkárhozott angol technika, no meg a 95 lóerejével inkább barátságos, mint tüzes motor. 
Nagypapi új szívet kap 1
Nagypapi új szívet kap 33
Ezt ismerte fel a brit Frontline vállalkozás, amely a jubileummal összecsengő ötven példányban elkészítette a modell modernizált változatát. A karosszérialemezek maradnak, de azok alatt gyakorlatilag mindent lecseréltek. 
Először is beépítettek egy könnyű, de erős motort. A 218 lóerős, alumínium szerkezetű blokk a Mazda MX-5-ből származik, hatfokozatú kézi váltón keresztül hajtja a hátsó kerekeket; az eredeti stílusban újragyártott fordulatszám- és sebességmérő műszerek skálázása is ehhez igazodik. Az autó öt másodperc alatt ugrik százra, szemben újkori 11 másodperces sprintjével; a végsebesség 257 km/óra 
Ezt a tempót a hatvanas években fejlesztett és gyártott futómű egy percig sem bírta volna, ezért vadonatúj felfüggesztést és fékeket kapott a kocsi. 
Nagypapi új szívet kap 34
Ha már benne voltak a súlycsökkentéssel járó modernizálásban, az üléseket is újraépítették. A végeredmény lenyűgöző: az autó alig több mint 900 kg, azaz a tömeg/teljesítmény arány 243 LE/tonna. 
Mindez együtt egy példásan kezes, pontosan vezethető, az eredeti alváz borzalmas csavarodását masszív varratokkal ellensúlyozó, élvezetes és legfőképpen stílusos autót eredményez. A mai napig 22 darab készült el a tervezett ötvenből, és nyilvánvaló exkluzivitása talán még azt a nehezen megemészthető tényt is ellensúlyozza, hogy az alapváltozat vételára 55 ezer font (19 millió forint). Erre aztán a motortuningtól a 2+2 üléskialakításig minden rájöhet még, de a beszámolók szerint a Frontline MG LE50 alapkivitelében a legélvezetesebb – ahogy azt a brit sportkocsiktól megszokhattuk.
Nagypapi új szívet kap 35