A holland Spyker egy Pekingtől Párizsig tartó, monstre túraversenyen jegyezte első komoly sportsikerét – még 1907-ben. A kíméletlen, több hónapon át tartó próbatétel századik évfordulójára készült el a D8 luxus-terepjáró tanulmánya. A Spyker azóta újra és újra előveszi az ötletet, amely most úgy tűnik, végre valóra válhat. 

A kínai befektetővel közösen mederbe terelendő Peking-to-Paris (P2P) projekt első gyümölcse már akár jövő márciusban színre léphet, mint tanulmány. 
Ezzel nagyságrendileg alakulhat át a Spyker kínálata, hiszen a manufaktúra reményei szerint eddigre piacra kerül új szériamodelljük, az idén tavasszal elővetített B6 Venator. A D8 egyébként ennek 380 lóerős hathengeres motorját kaphatná meg. 
Középmotoros szabadidő-szörny készül 1
Középmotoros szabadidő-szörny készül 7
Nem csak presztízsének emelkedését várja az új, négyüléses, középmotoros szabadidőjárműtől a Spyker: elképzeléseik szerint akár ezer példányban is gazdára találhat a különleges sportszörny – elsősorban az orosz és kínai piacokon. 
„A fejlesztéssel készen vagyunk, még fel kell szerszámozni a gyártósort, és beindítani a termelést. Soha senki nem dobott még piacra a D8-hoz hasonló járművet. Egyszerre lesz praktikus és brutális.” – mondta Victor Müller, a cég vezetője.