Ha olvasóink véleményét kérdeznénk, bizonyára lennének átfedések az angliai eredményekkel, de mivel a két piac alapvetően eltér egymástól, az ott tanultakat nem lehet egy az egyben a hazai utakra alkalmazni. 

Az mindenesetre tény, hogy 2837 autós tapasztalatai alapján még mindig magasan a BMW-sek a leginkább vérszomjas sofőrök: minden harmadik interjúalany szerint bajor autóból üvöltenek, dudálnak, mutogatnak, fenyegetik meg őket a leggyakrabban. Az elkövetőek többnyire 35-50 éves férfiak, az agresszió színe pedig – bármilyen meglepő – nem a piros, hanem a kék. 
Kék BMW-vel jár az Antikrisztus 1
Kék BMW-vel jár az Antikrisztus 9


A márkalistán második helyen szereplő Land Rover és a negyediken trónoló Subaru a márkák hazai ritkasága miatt irreleváns. Hazudnánk azonban, ha azt mondanánk, meglepődtünk az Audi (29%) harmadik helyén. 
Az ötödik helyen (18%) álló Vauxhall pozíciója más miatt nem igazi releváns: igaz, hogy a márka, akár csak az Opel nálunk, hazainak számít, de az eltérő fizetési viszonyok miatt talán szerencsésebb egy másik, még megfizethetőbb belföldi gyártású autómárkához hasonlítani. 
Ami a színeket illeti, megdőlt egy közhely: a piros autók gazdái tűnnek a legkevésbé agresszívnek (15%). Még a békésnek hitt zöld (19%) is több támadó kedvet szül. A dobogó második két helyén (ezüst, 26%; fekete, 33%) nincs meglepetés, az azonban, hogy a bunkók többsége (47%) kék autóban szabadul az utakra, megdöbbentő 
A brit felmérés szerint egyébként a péntek kora este (17.45) a legkritikusabb időszak, ezt az undok hétfő reggeli munkába indulás követi – a probléma tehát a hétvégék körén koncentrálódik. 
A férfiak havonta átlagosan hétszer, a nők háromszor veszítik el türelmüket a volán mögött.