Izgalmasnak, de legalábbis látványosnak ígérkeznek a japán SuperGT széria GT500 géposztályának 2014-es küzdelmei: a Honda és a Lexus gyakorlatilag egyszerre jelentette be, hogy jövőre versenyautót indítanak a bajnokságban. 

A jelenleg futó Lexus SC 430 helyére az egyelőre csak tanulmány formájában létező, de 2015-től már piacra lépő LF-CC szuperkupéból kialakított versenyautó (alább) lép majd. Az inkább komfortos, mint sportos, határozottan barokkos vonalvezetésű SC utódja szikár és izmos lesz. 
Japán szörnyek a versenypályán 1
Japán szörnyek a versenypályán 27
A roadster és kupé formában egyaránt színre lépő szériamodell a GS és IS modellek által is alkalmazott, hátsókerék-hajtású padlólemez módosított verzióját kapja. Utcai változatában hibrid kivitelben is kapható lesz; a pályára fejlesztett versenyautóról egyelőre nincsenek adataink. 
Valamivel többet lehet tudni a Honda (Észak-Amerikában első körben Acura) NSX alapú racerről. A cég ugyanis lépéselőnyben van: a 2014-es homologizációs szabályok szerint épített GT500 autójuk ugyanis már ezen a hétvégén, az idei évad ötödik versenyén rajthoz áll. 
Japán szörnyek a versenypályán 28
A kétliteres, turbófeltöltős középmotor és egy villanymotor hibrid egysége által hajtott hajtott NSX Concept-GT nem az első, NSX-ből fejlesztett versenyautó: az augusztus első napjaiban az észak-amerikai Ohióban is színre lépett egy, szintén pályaorientált prototípus. 
A Lexus LF-CC és az Acura / Honda NSX utcai kivitele egyaránt 2015-ben kerül forgalomba