Orrmotor, hátsókerék-hajtás: ezt a klasszikus receptet követi az Aston Martin immáron századik éve. Egy ilyen tradíciót illik tiszteletben tartani, már csak a vásárlóközönség kedvéért is. 

Ugyanakkor hol marad a fejlődés, és ami még fontosabb, hol maradnak az új vásárlók, ha nem látunk tovább a kereteinknél? 
Középmotoros Aston Martin tanulmány 1
Középmotoros Aston Martin tanulmány 37
Hogy ilyen fennkölt gondolatok motiválták-e Szamir Szadikov formatervezőt, vagy csak nagyon bizsergett a tenyere, hogy valami merészet és dögöset alkosson, talán soha nem tudjuk meg. Az viszont tény, hogy az általa elképzelt DBC Concept nem pusztán egy akármilyen középmotoros szupersportkocsi, aminek az orrára felvarrták a brit márka összetéveszthetetlen hűtőmaszkját. A tető vonalvezetése, az oldalablak karaktere, a szélvédő felfutása, és természetesen a far rajzolata a keskeny lámpákkal egyértelműen a gaydoni márka egyik (fiktív) tagjaként azonosítja a tanulmányt – egyedül a rövid orral nem tudunk mit kezdeni. 
Középmotoros Aston Martin tanulmány 38
Szadikov saját elmondása szerint olyan autót képzelt el, amely a meglévő komponensekkel viszonylag gyorsan sorozatgyártásig volna fejleszthető. Annál is inkább, mert a formához méltó menetdinamikából inkább elvenni, mint hozzátenni kellene: a Grand Tourismo műfajában elfogadható, két tonnát megközelítő saját tömegből egy felet lefaragva új életre kelhetnének a márka nyolc és tizenkét hengeres motorjai, és máris szabad utat találnának a jelenleg Lamborghinikkel, Koenigseggekkel, McLarenekkel száguldozó arab aranyifjak szívéhez…