Kísérleti rendszerekben, egyetemi ökofutamokra tervezett versenyautókon régóta magától értetődő dolog a ki- és berugózás mozgási energiáját elektromossággá átalakító, azt eltároló rendszer, a közúti forgalomban azonban a mai napig nem léteznek ilyen berendezések. 

Amikor áramot fejleszt a futómű 1
Amikor áramot fejleszt a futómű 9


Ezen szeretne változtatni a ZF autóipari beszállító és egy észak-amerikai energetikai szakértő, a Levant Power. Utóbbiak évek óta dolgoznak GenShock névre keresztelt technológiájukon, amely a ZF megítélése szerint kellően egyszerű és megbízható ahhoz, hogy záros határidőn belül megkezdődhessen a tömegtermelése. 
A GenShock gyakorlatilag egyetlen, minden komponenst – generátort, vezérlést és elektrohidraulikus szivattyút – magában foglaló dobozból áll, amelyet csak rá kell illeszteni egy lengéscsillapítóra. Utóbbi sem teljesen hétköznapi darab: olajtartálya összeköttetésben áll a regeneratív egység szivattyújával, és az energiatermelésre optimális körülmények között automatikusan azon keresztül vezeti el az olajat, amely így a szivattyún keresztül meghajtja a generátort. 
A folyamat nem igényel emberi beavatkozást és a fejlesztők szerint minél rosszabb minőségű az út, annál hatékonyabban termel elektromos áramot, különösen jól használható volna tehát hazánkban és tőlünk keletre eső térségekben. 
Amikor áramot fejleszt a futómű 10
Az elmélet jól hangzik, és a ZF részvétele gyakorlatilag garancia arra, hogy a prototípus végül megbízható, jól működő rendszerré fejleszthető. Nagy kérdés persze, hogy mindez megéri-e: ha ugyanis nem tudják kellően alacsonyan tartani az árakat, hiába briliáns, fiókban marad az áramtermelő futómű.