Lenyűgözően értelmetlen, és felháborítóan jól néz ki az AMG-optikás 220 CDI motors CLA. Komótos dízellel, régivágású automatával egyáltalán nem sportos, hiába néz úgy ki, ráadásul túl drága is, de valahogy mégis egy fenejó autó
Lenyűgözően értelmetlen, és felháborítóan jól néz ki az AMG-optikás 220 CDI motors CLA. Komótos dízellel, régivágású automatával egyáltalán nem sportos, hiába néz úgy ki, ráadásul túl drága is, de valahogy mégis egy fenejó autó
Fotó megosztása:
Ezt az orrot be kéne keretezni és felakasztani a nappaliban, olyan művészien tökéletes. Egyszerre idézi a kortárs nagytesókat (SL, SLS) és a történelmi modelleket (190SL, Gullwing)
Ezt az orrot be kéne keretezni és felakasztani a nappaliban, olyan művészien tökéletes. Egyszerre idézi a kortárs nagytesókat (SL, SLS) és a történelmi modelleket (190SL, Gullwing)
Fotó megosztása:
A /40-es, 18-as AMG felnik hatásosan öltöztetik az amúgy sem érdektelen CLA-t
A /40-es, 18-as AMG felnik hatásosan öltöztetik az amúgy sem érdektelen CLA-t
Fotó megosztása:
Agresszíven harap az útba - legalábbis hat hengert várnánk egy ilyen orr mögé. Pedig csak négy van, az is mind dízel
Agresszíven harap az útba - legalábbis hat hengert várnánk egy ilyen orr mögé. Pedig csak négy van, az is mind dízel
Fotó megosztása:
Idén 60 ezer darab gördül le majd a kecskeméti gyárszalagról ebből a vonzó pofából
Idén 60 ezer darab gördül le majd a kecskeméti gyárszalagról ebből a vonzó pofából
Fotó megosztása:
A CLA bizonyos szögekből néha kifejezetten idétlenül bír kinézni, de az orra mindig elegáns, gonosz, szép
A CLA bizonyos szögekből néha kifejezetten idétlenül bír kinézni, de az orra mindig elegáns, gonosz, szép
Fotó megosztása:
Pitbullokon villogó szegecses nyakörvet idéz fel a tudatalattiban a fémpöttyökkel vakító AMG-hűtőrács
Pitbullokon villogó szegecses nyakörvet idéz fel a tudatalattiban a fémpöttyökkel vakító AMG-hűtőrács
Fotó megosztása:
A menetjelző messziről mutatja, mi érkezik
A menetjelző messziről mutatja, mi érkezik
Fotó megosztása:
Egy kis piros harci szín a fényszóróban - eszméletlen, mennyire részletgazdag a dizájn
Egy kis piros harci szín a fényszóróban - eszméletlen, mennyire részletgazdag a dizájn
Fotó megosztása:
A reflektorkapcsoló automatikus, a Mercedes világításkapcsolójához soha nem kell hozzányúlni
A reflektorkapcsoló automatikus, a Mercedes világításkapcsolójához soha nem kell hozzányúlni
Fotó megosztása:
CLS-formák kicsiben
CLS-formák kicsiben
Fotó megosztása:
Minden pici részlet remek: a hátsó kis kopoltyú a fékről kilépő léevegőnek már-már DTM-hangulatot ad a CLA-nak
Minden pici részlet remek: a hátsó kis kopoltyú a fékről kilépő léevegőnek már-már DTM-hangulatot ad a CLA-nak
Fotó megosztása:
Az izgalmas, élő forma mellé 0,23-as alaktényező jár, így a fogyasztás nagy tempónál meglepően csekély
Az izgalmas, élő forma mellé 0,23-as alaktényező jár, így a fogyasztás nagy tempónál meglepően csekély
Fotó megosztása:
A CLS vizuális effektjei, egy számmal kisebb méretben
A CLS vizuális effektjei, egy számmal kisebb méretben
Fotó megosztása:
Sallangmentes, jellegzetesen mercis, mégis különleges a far
Sallangmentes, jellegzetesen mercis, mégis különleges a far
Fotó megosztása:
A keret nélküli ablakok sokat adnak a kupéhangulathoz. Kár a hátsó kis háromszögekért, amiket nem lehet lehúzni
A keret nélküli ablakok sokat adnak a kupéhangulathoz. Kár a hátsó kis háromszögekért, amiket nem lehet lehúzni
Fotó megosztása:
A csapott, kupés tetővonal miatt a napfénytetőnek ki kell támaszkodni a tetősíkból. Ilyenkor nincs meg a 0,23-as cW
A csapott, kupés tetővonal miatt a napfénytetőnek ki kell támaszkodni a tetősíkból. Ilyenkor nincs meg a 0,23-as cW
Fotó megosztása:
A belső telitalálat a kerek, archaizáló szellőzőrostélyokkal. A fix képernyő megtöri a harmóniát, vastag keretével, darabos felbontásával mintha direkt azért tervezték volna ilyenre, hogy legyen min bosszankodni az újságíróknak
A belső telitalálat a kerek, archaizáló szellőzőrostélyokkal. A fix képernyő megtöri a harmóniát, vastag keretével, darabos felbontásával mintha direkt azért tervezték volna ilyenre, hogy legyen min bosszankodni az újságíróknak
Fotó megosztása:
Nagyon mercis, nagyon látványos, és még az ergonómia is jó, pár apró, szokásos Mercedes-hülyeséggel
Nagyon mercis, nagyon látványos, és még az ergonómia is jó, pár apró, szokásos Mercedes-hülyeséggel
Fotó megosztása:
Szebb mint jó: az új Audik szintén kerek szellőzői finomabban működnek
Szebb mint jó: az új Audik szintén kerek szellőzői finomabban működnek
Fotó megosztása:
Művésziek a formák, ívek, idomok, a kidolgozás pedig hamisítatlan, gránitszerű német prémium. Ez nem az a gránit, amiből az alkotmányunk van
Művésziek a formák, ívek, idomok, a kidolgozás pedig hamisítatlan, gránitszerű német prémium. Ez nem az a gránit, amiből az alkotmányunk van
Fotó megosztása:
Előre, hátra, sehova - a kormány mögötti fülekkel pedig kézzel kapcsolgathatjuk a dupla kuplungos robotváltót
Előre, hátra, sehova - a kormány mögötti fülekkel pedig kézzel kapcsolgathatjuk a dupla kuplungos robotváltót
Fotó megosztása:
Az órák közötti kijelző látványos ábrákkal informál
Az órák közötti kijelző látványos ábrákkal informál
Fotó megosztása:
Az órák közötti kijelző látványos ábrákkal informál
Az órák közötti kijelző látványos ábrákkal informál
Fotó megosztása:
Vegyes üzemben 6,3 litert evett, mérsékelten haladós stílusban vezetve. A számítógépen három decivel kisebb érték látszott, tehát a tankolás-nullázás utáni klímás városi menetben - ezt mutatja most a kijelző - is el lehet járni vele 7 liter alatt
Vegyes üzemben 6,3 litert evett, mérsékelten haladós stílusban vezetve. A számítógépen három decivel kisebb érték látszott, tehát a tankolás-nullázás utáni klímás városi menetben - ezt mutatja most a kijelző - is el lehet járni vele 7 liter alatt
Fotó megosztása:
Az órák közötti kijelző látványos ábrákkal informál
Az órák közötti kijelző látványos ábrákkal informál
Fotó megosztása:
A Becker navi nem rossz, de ez a grafika 2013-ban a Mercik és Audik műszereinek fényében elég halovány
A Becker navi nem rossz, de ez a grafika 2013-ban a Mercik és Audik műszereinek fényében elég halovány
Fotó megosztása:
A tolatókamera képe kijelöli a kormányszögtől függően várható útvonalat is
A tolatókamera képe kijelöli a kormányszögtől függően várható útvonalat is
Fotó megosztása:
15 milliós autónál (a CLA 220 CDI alapára is nyolc millió feletti) ne várjunk már automata klímát, nem igaz? az még további kétszázezer
15 milliós autónál (a CLA 220 CDI alapára is nyolc millió feletti) ne várjunk már automata klímát, nem igaz? az még további kétszázezer
Fotó megosztása:
A piros cérnás AMG-beltér része a sportülés
A piros cérnás AMG-beltér része a sportülés
Fotó megosztása:
A váltókar nagyobb Mercedeseknél szokásos módon a kormányoszlopra került
A váltókar nagyobb Mercedeseknél szokásos módon a kormányoszlopra került
Fotó megosztása:
Újra és újra ámulatba ejtett praktikumával a CLA: minden apróságot el lehet rekkenteni valahol az utastérben
Újra és újra ámulatba ejtett praktikumával a CLA: minden apróságot el lehet rekkenteni valahol az utastérben
Fotó megosztása:
Megvilágított küszöb, AMG-szőnyeg
Megvilágított küszöb, AMG-szőnyeg
Fotó megosztása:
Imádom, hogy nem ormótlankodik egy teljesen felesleges váltóbot az ülések közti lágy íven
Imádom, hogy nem ormótlankodik egy teljesen felesleges váltóbot az ülések közti lágy íven
Fotó megosztása:
A kilincs előtti nagy vakfolton kéne lenni az ülésállító kapcsolóinak, de 15 millióért ebben a Merciben még kézzel kell állítani a széket
A kilincs előtti nagy vakfolton kéne lenni az ülésállító kapcsolóinak, de 15 millióért ebben a Merciben még kézzel kell állítani a széket
Fotó megosztása:
Az integrálülés látványos, de magasabbaknak nem kényelmes
Az integrálülés látványos, de magasabbaknak nem kényelmes
Fotó megosztása:
Hátul 180 centiig elég a fej- és a lábtér
Hátul 180 centiig elég a fej- és a lábtér
Fotó megosztása:
Ehhez a formához fizikai képtelenség a 470 literes csomagtér, de a Mercedes valahogy megcsinálta
Ehhez a formához fizikai képtelenség a 470 literes csomagtér, de a Mercedes valahogy megcsinálta
Fotó megosztása:
Apró figyelmesség a csomagtartóban
Apró figyelmesség a csomagtartóban
Fotó megosztása:
Nincs az a motor rossz helyen? De igen: elsőkerékhajtás, keresztmotor, ezért nem szimmetrikus a motortér
Nincs az a motor rossz helyen? De igen: elsőkerékhajtás, keresztmotor, ezért nem szimmetrikus a motortér
Fotó megosztása:
A rafinált ablaktörlő-mechanika segít jobban beletörölni a jobb lapátnak a felső sarokba
A rafinált ablaktörlő-mechanika segít jobban beletörölni a jobb lapátnak a felső sarokba
Fotó megosztása:
Gyönyörű, sportos, elegáns négyajtós Mercedes. Ezt annyira jól adja elő, hogy az ember már nem is bánja a kijózanító valóságot: ez a Merci a rossz végén hajt!
Gyönyörű, sportos, elegáns négyajtós Mercedes. Ezt annyira jól adja elő, hogy az ember már nem is bánja a kijózanító valóságot: ez a Merci a rossz végén hajt!
Fotó megosztása: