Budapesten bő 42 ezer kátyúnak estek neki, a vidéki utakon már nem is számolják, csak a lyukbetömés költségét: jelenleg 8,2 milliárd forintnál tartanak.
Budapesten bő 42 ezer kátyúnak estek neki, a vidéki utakon már nem is számolják, csak a lyukbetömés költségét: jelenleg 8,2 milliárd forintnál tartanak.
Fotó megosztása:
A kép jól illusztrálja, hogy hiába a körbevágásos technika, ha mellette már reped szét az aszfalt. Ezt betömik, aztán mellette új keletkezik
A kép jól illusztrálja, hogy hiába a körbevágásos technika, ha mellette már reped szét az aszfalt. Ezt betömik, aztán mellette új keletkezik
Fotó megosztása:
Ez az úthiba egy parányi lyukkal kezdődött, vélhetően a csapadékos idő miatt nem javították ki, így 2 hét alatt ekkorává taposták szét az autók
Ez az úthiba egy parányi lyukkal kezdődött, vélhetően a csapadékos idő miatt nem javították ki, így 2 hét alatt ekkorává taposták szét az autók
Fotó megosztása:
Legalább három különféle színű, azaz összetételű az aszfalt csak ezen a pár méteren. A kátyú betömése lesz a negyedik?
Legalább három különféle színű, azaz összetételű az aszfalt csak ezen a pár méteren. A kátyú betömése lesz a negyedik?
Fotó megosztása:
A munkálatok október elején kezdődnek, és még az év végén, de legkésőbb a jövő év elején befejeződhetnek – írta a Magyar Nemzet. A hazai és uniós forrásokból finanszírozott programban a pénzt arányosan osztják el aszerint, hogy egy-egy megyében hány kilométer út van, az e célra szánt pénz országszerte minimum 800 kilométernyi útszakasz felújítására lesz elég.
30 milliárd forint biztosan jut a felújításra, 50 milliárd akkor lehet, ha a saját kereteket sikerül uniós forrásokkal kiegészíteni. A közútkezelő által készített listákat már elküldték a választókerületi elnököknek, hogy vitassák meg az érintett polgármesterekkel. A listák visszaérkezése után készül végleges rangsor a felújítandó utakról.
(Forrás: Magyar Nemzet)