Pedig az M0-s körgyűrű kiváló ötlet volt. Óriási segítség ígérete rejlett benne az autósoknak, Budapestnek, mindenkinek. Egy tragikus út jellemzői.
Pedig az M0-s körgyűrű kiváló ötlet volt. Óriási segítség ígérete rejlett benne az autósoknak, Budapestnek, mindenkinek. Egy tragikus út jellemzői.
Fotó megosztása:
Ez csak gyakorlat művérrel. Azért van rá szükség, mert a valóságban rengeteg a baleset
Ez csak gyakorlat művérrel. Azért van rá szükség, mert a valóságban rengeteg a baleset
Fotó megosztása:
Ennél modernebb jelzésekből kellene több tucat
Ennél modernebb jelzésekből kellene több tucat
Fotó megosztása:
Ez már biztonságos szélesség, megfelelő elválasztással. Azt megtippelni sem tudta senki, hogy mikor lesz teljes a körgyűrű
Ez már biztonságos szélesség, megfelelő elválasztással. Azt megtippelni sem tudta senki, hogy mikor lesz teljes a körgyűrű
Fotó megosztása:
A modern keleti szektor egyik szelete
A modern keleti szektor egyik szelete
Fotó megosztása:
Az 51. számú főúti csomópont térségében egy közel 200 méteres szakaszon az eső miatt a burkolatjel-felfestést a vállalkozó nem tudta elvégezni. Az ottani terelés azonban nem okoz torlódást, folyamatosan lehet haladni az autóúton.
A vállalkozó – amint az időjárási körülmények lehetővé teszik – a munkát azonnal elvégzi. Az M7-es autópálya és az 51. számú főút között mostantól átlagosan óránként 100-110 kilométeres sebességgel közlekedhetnek az autósok az M0-s körgyűrűn. A jobb pályát már korábban átadták a forgalomnak, sőt nemrég az 51-es út és az M5-ös közötti új szakaszon is megindulhatott a forgalom.
(Forrás: MTI)