Augusztusban éves összevetésben a Honda értékesítése csökkent a legnagyobb mértékben, 20 százalékkal, amit a Peugeot követett 18 százalékkal, de 11 százalékkal esett a Volkswagen eladása is. Ezzel ellentétben a BMW 10 százalékkal, a Daimler 5,5 százalékkal, a Renault 5,8 százalékkal, a General Motors 0,7 százalékkal növelte értékesítését a múlt hónapban.
Az első nyolc hónapot nézve az Alfa Romeo értékesítése esett vissza a legnagyobb mértékben, 31,2 százalékkal, miközben a Dacia 18,3 százalékos emelkedést produkált Európában. A legtöbb autót 2,037 millió darabbal a Volkswagen-csoport adta el, ezen belül 1,021 millió darab volt a Volkswagenek részaránya, amelynél több autót egyetlen márka sem értékesített.
Németországban 5,5, Franciaországban 11, Olaszországban 6,6, Spanyolországban 18 százalékkal csökkent az autóeladás a múlt hónapban az egy évvel korábbihoz képest. A legnagyobb mértékben Cipruson esett az értékesítés, 30 százalékkal. Egyedül Nagy-Britanniában nőtt az új autók eladása a főbb piacok közül, 11 százalékkal haladta meg a tavaly augusztusit. A legnagyobb európai piac továbbra is a német, az első nyolc hónapban – 31 ezer darab híján – kétmillió autó kelt el az országban.