Ki gondolta volna: az autók is vedlenek. Legalábbis ez a Range Rover Sport RS félig ledobta álcázását. 

Érdemi részleteket persze így sem láthatunk, de az árulkodó jegyek jobban kidomborodnak. Elöl jól felismerhető a vadonatúj lökhárító, amelyen egyértelműen nagyobbak a légbeömlő nyílások. Valamivel csökkentették a hasmagasságot, hátul pedig a diffúzor és a kétszer kettő kipufogóvég árulkodik arról, hogy nem egyszerű optikai tuningról van szó. 
Ahogy korábban már említettük, a Range Rover Sport RS orrába várhatóan a Jaguar XKR-S ötliteres, kompresszoros motorja kerül. 550 lóerő és 680 Nm forgatónyomaték szorongatja meg a Mercedes-Benz ML 63 AMG és a BMW X5M torkát – nem nagyon, hiszen előbbi 557, utóbbi 555 lóerős, de az biztos, hogy megfelelő játszótárs lesz a németeknek. 
Hol máshol: a Nürburgring kijáratánál fotózták le az Automedia munkatársai a Range Rover Sport leendő testépítő kivitelét.
Izompacsirta álcaruhában 13
Az összkerékhajtású óriás várakozásaink szerint jóval 5 másodpercen belül gyorsul százra, a végsebesség 265 km/óra köré tehető. Túlméretes Brembo fékek, sportosabb hangolású ESP és sebességváltó, valamint közvetlenebb kormányzás várható. 
Ugyanakkor a Land Rover minden bizonnyal ragaszkodni fog ahhoz, hogy a csökkentett hasmagasságon és a széles, lapos profilú abroncsokon kívül más ne csorbítsa az autó terepalkalmasságát.