Tavaly év végén újszerű, ki-bekapcsolható kompresszorról, 1500-2500 lóerőről és 480 km/órás végsebességről regélt Anthony Keating.
Most, az autó bemutatóján már ikerturbó és 550 km/óra végsebesség szerepelt a tervekben, az eredetileg 180 000 fontra (64 millió Ft) tervezett ár pedig ötszörösére emelkedett – erre nem tudunk mást mondani: hisszük, ha látjuk.
Akkor sincs persze nagy baj, ha az autó soha nem lép túl jelenlegi fázisán. A General Motorstól származó 7.0 V8 blokk alapkivitelében 640 lóerőt tud, ami a karbon-kevlár borítólemezeknek és az alumínium térváznak köszönhetően 1,0-1,2 tonna körüli saját tömeg mellett tisztességes menetteljesítményeket ígér.
Később egy 800 lóerős variánst is elkészítenének az autóból, amely kettő másodperc alatt gyorsul majd százra.
A Keating Supercars 2006 óta működik Nagy-Britanniában, a mai napig hat autót adtak el. TKR nevű modelljük 2009-ben már megdöntötte a sebességi világcsúcsot, ám azt az eredményt nem hitelesítették.