A JCB munkagépében a biztonságról bukókeret, kagylóülés és a versenyautókból származó biztonsági öv gondoskodik. 7440 köbcentis V8-as motor hajtja a különlegességet, a blokkot még egy kompresszor is lélegezteti. Így érte el a teljesítmény az ezer lóerőt, a fogyasztás pedig az 1,4 liter/kilométert. A sebességváltást háromfokozatú amerikai sebességváltóra bízták.
A kétéves fejlesztőmunka legtöbb fejtörést igénylő része az volt, hogy miként kormányozzanak egy olyan gépet, amelynek első kereke a legkisebb gázadás hatására is a levegőbe emelkedik. A megoldást a speciális fékszerkezet jelentette, amely külön-külön lassítja a két hátsó kereket. Ezt a kormány mellett lévő kapcsolókkal lehet vezérelni.
Az abroncsok anyaga nem hagyományos gumi, hanem polipropilén. A mini első kerekek problémamentes földet érésére is ki kellett találni valamit, mert a 120-as végsebesség nem megszokott egy többnyire földet mozgató gépnél. Ezt a kerekenkénti két Spax lengéscsillapító és speciális futómű beszerelésével oldották meg. A hátraesés ellen is védekeztek, Cessna repülőből származó kerekeket szereltek a fülke mögé, hogy maximum 23 fokban dőljön hátra a JCB GT. A műanyag karosszériaelemek segítettek a súlycsökkentésben, ennek ellenére mégis 3,25 tonnát nyom a munkagép.
A szeptember 21-22-i látnivalókról gondoskodik még a gymkhana, 402 méteres gyorsulás és a driftbajnokságok utolsó futamai. A Lada-tulajdonosok az Első Lada Gyorsulási Kupa futamain indulhatnak. A régi Suzuki Swift-tulajdonosok mellett a Ford Klub és a német autók rajongói is teret kapnak (Fritzenfest), de elektromos rollerek és modellautók driftfutamai is a hétvége programját színesítik a tököli repülőtéren.