Szingapúrban mutatta be vadonatúj tanulmányautóját a Caterham. A Super Seven hagyományait a huszonegyedik század elvárásaihoz és lehetőségeihez idomító AeroSeven nem csak közvetlen leszármazottjának, a 2014-ben piacra kerülő új sportkocsinak, de a márka további fejlesztéseinek, így a 2016-ra ígért, Renault-val közösen fejlesztett modellnek is irányt ad. 

A szénszálas karosszéria nem csak radikális megjelenésével, hanem optimalizált aerodinamikájával is kitűnik, és sikeresen teljesíti az áramvonalasság és a jelentős leszorítóerő egymásnak ellentmondó követelményét. 
Legenda, modern köntösben 1
Legenda, modern köntösben 15
A látványos borítás alatt a Fordtól eredeztetett, Euro6-os emissziós besorolású, 240 lóerős négyhengeres dolgozik, ugyanaz, ami a közelmúltban bevezetett Caterham Seven 485 modellben. Álló helyzetből kevesebb mint 4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára az autó, a végsebességét nem adták meg, de egy ilyen, nyitott sportkocsinál ez nem is olyan lényeges. A gyár további motorok beépíthetőségét is vizsgálja. 
Az új modell a Caterham Seven CSR-én alapuló futóművet kapott, a teljesen független felfüggesztés új komponensekből épül fel. 
A Caterham most elsőként szerelte fel kipörgésgátlóval utcai modelljét; ez egy minden paraméterében állítható, versenypályáról származtatott rendszer, amelyet a kormánykerékről tud szabályozni, illetve teljesen ki is iktathat a vezető. Szintén F1-es ihletésű az aktív kijelző, amely 3D-s grafikák segítségével jeleníti meg a motor és a segédrendszerek adatait, illetve a menetdinamikai adatokat. 
Legenda, modern köntösben 16
A kormánykeréken elhelyezett további kapcsolók a boxutcára optimalizált sebességkorlátozót, az előzéshez használatos fénykürtöt, valamint az utcai üzemmódot aktiválják. A Caterham AeroSeven ugyanis alapbeállításként a versenypályára szolgáló Race hangolással indul el, csak a vezető kifejezett parancsára vált át a kevésbé kiélezett közúti üzemre.
A szériagyártású modell 2014 őszén kerül forgalomba, tervezett vételáráról nincsenek információk.