Szénszálas első és hátsó légterelők, matt hűtőmaszk, átdolgozott diffúzorlemez és 21 colos könnyűfém keréktárcsák – kívülről nem nagy munka felismerni a BMW X6 M Design Edition egy példányát. 

Persze még egyszerűbb a feladat, ha az opciós listáról kiválasztjuk az M Performance matrica-készletet, ami különösen agresszívvá, pimasszá teszi az autót. 
Házon belül szépült a BMW X6 M 1
Házon belül szépült a BMW X6 M 13
Nem alaptalan persze a magabiztosság, hiszen az X6 M 4,4 literes nyolchengerese változatlanul hagyott állapotában is lenyűgöző adatokkal büszkélkedhet (555 LE, 680 Nm, 4,7 mp százra).
A beltérben matricázás helyett igényes és drága fekete-vörös bőrkárpitozást, zongoralakk paneleket és sorszámozott fémplakettet találunk; az összhatás inkább elegáns, mint tolakodó. 
Amennyiben hozzánk is jut belőle, minden bizonnyal drágább lesz, mint a 101 ezer forint híján 35 milliós X6 M alapmodell.
Házon belül szépült a BMW X6 M 14