Légterelők, kerékív-toldatok, küszöbök és kötények – érdekes módon pont ezek a máskor kötelező gyakorlatnak számító tuningelemek hiányoznak az AC Schnitzer BMW 4-es programjából. Hogy később lesznek-e ilyenek, nem tudjuk, gyaníthatóan igen, mindenesetre a lehetséges funkcionális módosítások széles körét megismerve aligha marad hiányérzete az ügyfélnek.
A futómű 25 mm-rel lejjebb ültethető, de akár komplett versenykit is megvásárolható, állítható szabad hasmagassággal. Kerékből 18-20 colos mérettartományban válogathatunk, fekete, ezüst vagy kéttónusú kivitelben; az első tengelyre 225 mm-es abroncsokat ajánl a műhely, hátra 225 vagy 255 közül választhat a kliens.
Az utastérben szinte mindent alumíniumra cserélhetünk, a kézifékkartól a váltógombon és a pedálokon át az iDrive kezelőtárcsáig. Váltókarból egyébként bőrözött is választható, sőt, akinek bejön az ilyesféle, akár digitális fokozatkijelzővel is kérheti a sebességváltó kontrollerét.
A motorprogram három erőforrást érint. Az AC Schnitzer beavatkozása után a 428i 245 helyett 294 lóerőt teljesít, a 420d teljesítménye 184-ről 218 lóerőre ugrik, míg a 435i a gyári 306 helyett 360 lóerőt ad le.
A program leglátványosabb része kétségtelenül a kipufogó: a sportos hangolású hangtompító után ovális iker-végcsöveket találunk, közös burkolatba foglalva.