Ha minden igaz, jövő márciusban mutatja be vadonatúj modelljének előtanulmányát a Ssangyong. Az új, kompakt padlólemezre épülő szabadidőjármű várhatóan két friss motort: egy 1,6 literes benzinest, és egy azonos lökettérfogatú benzinmotort kap. 

Az új modell egyben egy új modellstratégia első lépése is: a márka indiai tulajdonosa, a Mahindra által biztosított befektetéssel megvalósuló apróság remélhetőleg kihúzza egysíkúságából a terepjárókra szakosodott márkát, és végre-valahára jövedelmezővé teszi annak koreai gyártóüzemét. 
A SsangYong megpróbálja a lehetetlent: az SIV-1 tanulmány a haszonjárműves asszociációkat levetkezve prémium, ultramodern vadászterületre szeretné kalauzolni a márkát
Csajos városi terepjáró jön Koreából 13
Az új modell logikusan a Ssangyong elmúlt években bemutatott formai és technológiai tanulmányaiból építkezik majd – például az idén tavasszal leleplezett SIV-1-ből (képeinken), amely egyébként maga is egy korábbi koncepciót (XIV) ragozott tovább. 
A SIV-1 4,5 méteres hosszával pontosan megfelelt a méretbeli elvárásoknak. 1,6 literes turbómotorjai közvetlen befecskendezésesek voltak: a benzines 205, a dízel 150 lóerővel. A leendő sorozatgyártású modell alighanem ezeknél kevésbé kihegyezett kivitelben kapja meg őket.
A SsangYong megpróbálja a lehetetlent: az SIV-1 tanulmány a haszonjárműves asszociációkat levetkezve prémium, ultramodern vadászterületre szeretné kalauzolni a márkát

A SsangYong megpróbálja a lehetetlent: az SIV-1 tanulmány a haszonjárműves asszociációkat levetkezve prémium, ultramodern vadászterületre szeretné kalauzolni a márkát