A hibrid szupersportkocsi kétszer kettes LED-rácsos nappali világítása éppúgy utat talált a Macan formatervébe, mint a modellfrissítésen átesett Panamera hátsó lámpateste: forradalmi keresgélés helyett biztosra megy a német sportmárka.
Ennél több sajnos nemigen szűrhető le annak a minisite-nak a tartalmából, amelyet a november 20-i világpremier előkészítéseként hozott létre a Porsche. Nincsenek műszaki adatok, sem a beltérre utaló fénykép.
Egy másik forrásból, a Facebookról azonban újfent kiderül, hogy a hivatalos fogyasztási adatoknak az égvilágon semmi közük nincs a valósághoz: a 257 lóerős 3.0 V6 dízelmotor a gyári adatok szerint 6,1 litert, míg a 400 lovas 3.6 V6 benzines turbómotor 9,2 litert fogyaszt százon…
A Macan a Porsche újkori történetének legkeresettebb modellje lehet. Várhatóan a legolcsóbb típus lesz a palettán (belépő dízelvariánsát valamivel a kisebbik Boxster alá ígérik), a szabadidőjármű pedig a feljövő piacokon sokkalta népszerűbb műfaj, mint a sportautó: az idei év első félévében csaknem kétszer annyi Panamera és Cayenne talált gazdára világszerte, mint Cayman, Boxster és 911 együttvéve.
Egyes elemzők szerint a Macan egymagában lepipálhatja az összes sportmodellt, a várakozások szerint havi ötezer darab fölött fog fogyni belőle globálisan.