Nem fontos személy, hanem látogató
Nem fontos személy, hanem látogató
Fotó megosztása:
Az autógyártásban nagyot alkotó magyarokról nevezték el az utcákat és tereket a gyár területén
Az autógyártásban nagyot alkotó magyarokról nevezték el az utcákat és tereket a gyár területén
Fotó megosztása:
Piros, fehér, zöld
Piros, fehér, zöld
Fotó megosztása:
Az irodaépületbe érkezők láthatják azt a B-osztályt, amelyet aláírt az a 2000 dolgozó, akik a gyártás beindításakor itt dolgoztak
Az irodaépületbe érkezők láthatják azt a B-osztályt, amelyet aláírt az a 2000 dolgozó, akik a gyártás beindításakor itt dolgoztak
Fotó megosztása:
Van még hely a bővítésre, a 441 hektárból csak 160-at használnak
Van még hely a bővítésre, a 441 hektárból csak 160-at használnak
Fotó megosztása:
Így készül az autó: a préseléstől a kész elemig
Így készül az autó: a préseléstől a kész elemig
Fotó megosztása:
Motort ugyan nem gyártanak itt, de azokról is megtudhatunk ezt azt. A baloldali a világ legerősebb széria négyhengerese. AMG 2,0 340 LE
Motort ugyan nem gyártanak itt, de azokról is megtudhatunk ezt azt. A baloldali a világ legerősebb széria négyhengerese. AMG 2,0 340 LE
Fotó megosztása:
Akár 50 tonnát is nyom egy présszerszám. Alumínium és acél lemeztekercsekből préseli ki a karosszériaelemeket
Akár 50 tonnát is nyom egy présszerszám. Alumínium és acél lemeztekercsekből préseli ki a karosszériaelemeket
Fotó megosztása:
Kezünket odatapasztva érezhetjük milyen fogást biztosít a szívóhatás
Kezünket odatapasztva érezhetjük milyen fogást biztosít a szívóhatás
Fotó megosztása:
A kisebbik présgép: átlagosan 18000 körüli nyomás végez el egy műszakban, a rekord 25092
A kisebbik présgép: átlagosan 18000 körüli nyomás végez el egy műszakban, a rekord 25092
Fotó megosztása:
A karosszériaüzemben készül el előbb padlólemez, majd a kész karosszéria a présüzemből érkező elemekből
A karosszériaüzemben készül el előbb padlólemez, majd a kész karosszéria a présüzemből érkező elemekből
Fotó megosztása:
5-7 fős csoportokban dolgoznak a robotok.Összesen 650 van belőlük a gyárban
5-7 fős csoportokban dolgoznak a robotok.Összesen 650 van belőlük a gyárban
Fotó megosztása:
A kötések között van ponthegesztés, lézerhegesztés, ragasztás és clinchelés. Ez utóbbi során a két elemet olyan erővel nyomják össze, hogy az egyik átüti a másikat és úgy kapaszkodik bele
A kötések között van ponthegesztés, lézerhegesztés, ragasztás és clinchelés. Ez utóbbi során a két elemet olyan erővel nyomják össze, hogy az egyik átüti a másikat és úgy kapaszkodik bele
Fotó megosztása:
A kiállított elemeket meg is lehet fogdosni. Itt épp a Clincelés
A kiállított elemeket meg is lehet fogdosni. Itt épp a Clincelés
Fotó megosztása:
Van ingyenes taxi is a gyárterületen beül, de használhatók a többfelé elhelyezett kerékpárok is
Van ingyenes taxi is a gyárterületen beül, de használhatók a többfelé elhelyezett kerékpárok is
Fotó megosztása:
Mindegyik megrendelésre készült
Mindegyik megrendelésre készült
Fotó megosztása:
A normál ellenőrzésen túl, szúrópróbaszerűen egyes autóknak részt kell venniük egy 250 pontból álló ellenőrzésen
A normál ellenőrzésen túl, szúrópróbaszerűen egyes autóknak részt kell venniük egy 250 pontból álló ellenőrzésen
Fotó megosztása:
30 év garanciát vállal az átrozsdásodás ellen a Mercedes
30 év garanciát vállal az átrozsdásodás ellen a Mercedes
Fotó megosztása:
A látottak alapján a Mercedes B és CLA vevői leginkább a fekete, fehér és szürke színeket kedvelik
A látottak alapján a Mercedes B és CLA vevői leginkább a fekete, fehér és szürke színeket kedvelik
Fotó megosztása:
Még nem készült két egyforma autó. A karosszéria színe, a kárpitok színe, a varrások színe, a motorok, az extrák számtalan lehetőséget teremtenek
Még nem készült két egyforma autó. A karosszéria színe, a kárpitok színe, a varrások színe, a motorok, az extrák számtalan lehetőséget teremtenek
Fotó megosztása:
A vizes kamrás tömítettségi és a fényezés ellenőrzése után ez az autó arra vár, hogy életében először kihajthasson a gyárból. A tesztpályára megy
A vizes kamrás tömítettségi és a fényezés ellenőrzése után ez az autó arra vár, hogy életében először kihajthasson a gyárból. A tesztpályára megy
Fotó megosztása:
15 évig megőrizik az autók gyártási adatit, hol, mikor, ki mit csinált rajta
15 évig megőrizik az autók gyártási adatit, hol, mikor, ki mit csinált rajta
Fotó megosztása:
Az összeszerelés végén kerül fel az üzemanyagtank fedél, amikor nagyjából 13 liter üzemanyagot beletöltenek minden egyes kocsiba
Az összeszerelés végén kerül fel az üzemanyagtank fedél, amikor nagyjából 13 liter üzemanyagot beletöltenek minden egyes kocsiba
Fotó megosztása:
Tesztpálya, nem fejlesztési céllal, hanem minőségbiztosítási okokból járatják meg rajta az autókat
Tesztpálya, nem fejlesztési céllal, hanem minőségbiztosítási okokból járatják meg rajta az autókat
Fotó megosztása:
Két percig fut a képernyőn a videó, ami nem véletlen, ennyi időnkét készül egy-egy autó a gyártósoron
Két percig fut a képernyőn a videó, ami nem véletlen, ennyi időnkét készül egy-egy autó a gyártósoron
Fotó megosztása:
Egy benzines és egy dízelmotor, mindkettő választható a CLA-ba
Egy benzines és egy dízelmotor, mindkettő választható a CLA-ba
Fotó megosztása:
Kétféle program van, a hosszabb két órás, a rövidebb 1 óra és 15 perc
Kétféle program van, a hosszabb két órás, a rövidebb 1 óra és 15 perc
Fotó megosztása:
Még idén négyezer látogatót várnak a kecskeméti üzembe
Még idén négyezer látogatót várnak a kecskeméti üzembe
Fotó megosztása:
Ha megnézné az üzemet, itt jelentkezhet www.mercedes-benz.hu/gyarlatogatas
Ha megnézné az üzemet, itt jelentkezhet www.mercedes-benz.hu/gyarlatogatas
Fotó megosztása: